Terkini | New

Keunikan hari Natal dan Tahun baru bersama Dorsett Grand Subang

Pejam celik dah hujung tahun dan apa yang di nantikan adalah jamuan keraian bersama keluarga tersayang sempena Hari natal dan tahun baru 2018.


Apa kata bawa orang tersayang, sahabat dan rakan sekerja atau sesi family menikmati makan malam D'Christmas Eve @ Terazza Brasseries Dorsett Grand Subang Hotel.

Promosi istimewa selama tiga hari berturut sempena sambutan Hari Natal mendatang ini bermula 24 Disember dengan makan malam D'Christmas Eve @ Terazza Brasseries | 6.30 petang hingga 10.30 malam pada harga RM 138 nett seorang. 

Malah anda boleh memilih untuk menikmati sajianD'Christmass @ Terazza Brasseries pada 25 Disember | 12 tengahari hingga 4 petang pada harga RM98 nett setiap tetamu. Kemuncaknya sebelah malam D'Christmas Dinner @ Terazza Brasseries bermula jam 6.30 petang sehingga 10.30 malam cuma berharga RM128 nett.




Bagi menarik pengunjung menikmati makanan yang terbaik dari resepi khas yang yang digunakan.

Chef Dorset Grand Subang menampilkan variasi menu khas untuk santapan anda. Mulakan magik kegembiraan dengan menikmati 
Roasted Turkey , Giblet Gravy, Cranberry Sauce and Yorkshire Pudding, Classic Chicken Liver Pate, Baked Shepherd's Pie, Gingerbread Crusted Cheesecake, Christmas Stollen dan banyak lagi. 












Mengharapkan pelbagai hidangan terbaik di Terazza Brasserie untuk musim perayaan tahun ini. 

Menggabungkan penggunaan bahan-bahan segar dengan tradisi klasik dan sentuhan maskan dari chef tempatan hotel pasti membuatkan Pengunjung akan dibawa melawat masakan di seluruh dunia dengan masakan Malaysia, Jepun, Cina, Mediterranean dan India bersama makanan laut segar di atas ais.





Australian Oyster, New Zealand Mussels,Tigers Pranws











Makanan pemanis mulut yang sedap dan menarik serta warna warni memikat hati sesiapa yang hadir.



Sebarang pertanyaan boleh hubungi nombor ini : +603 5031 6060 ext. 1912/1913 or emailbookfnb.subang@dorsetthotels.com.


follow Dorset Grand Subang untuk update promosi terkini mereka