Terkini | New

The Haven Resort Hotel Ipoh, Malaysia

Pengembaraan kami ke negeri Perak #traveloguemalaysia bersama @borakkita_official menjelajah selatan Perak selama 6hari. 



Tempat pertama di Ipoh kami adalah @thehavenresorts Ipoh Perak yang sangat-sangat cantik dan kami berterima kasih kepada yang menaja perjalanan kami dari Kuala Lumpur.


@Canon Marketing Malaysia

@Wangi WorldMalaysia






Perak destinasi pelancongan yang terkenal di Malaysia, Tidak di nafikan tahun melawat Perak 2017 mendapat sambutan yang baik dan mantap. 

Perak yang bermakna Silver dalam bahasa english mempunyai keindahan semula jadi, sejarah dan warisan budaya yang cukup terkenal.

Mereka juga di iktiraf 10 destinasi yang patut anda pergi oleh lonely planet 2017 dan anugerahkan destinasi pilihan pelancong 2016 dan 2017 oleh Tripadvisor.



The Haven Resort pula menjadikan persekitaran bukit batuan kapur nampak menarik dan  menjadikannya salah satu destinasi terbaik bagi pencinta alam.









The Haven Resort mempunyai kawasan yang sangat luas, dikelilingi oleh alam semula jadi dengan batuan kapur di setiap pemandangan resort. 

The Haven Resort mengekalkan persekitaran hijau yang asli tanpa menganggu ekosistem kawasan tersebut sambil menjadikannya tempat yang sangat nyaman untuk percutian anda dengan kemudahan yang hebat dan pelbagai aktiviti yang perlu dilakukan.



Hotel resort ini menawarkan gaya hidup mewah dan kemudahan termasuk kolam renang infiniti yang direka khas, sebuah gim yang serba lengkap, spa, trek joging, gelanggang tenis, gelanggang badminton dan skuasy, dewan dan kemudahan persidangan, sebuah amfiteater dan perkhidmatan van shuttle.














Pelbagai jenis sarapan pagi yang sedap dapat anda rasai serta suasanya yang nyaman dengan udara bersih dan kabus pagi yang segar.






























http://thehavenresorts.com/site/


The Haven Resort Hotel, Ipoh – All Suites
Jalan Haven (Persiaran Lembah Perpaduan)
31150 Ipoh,
Perak, Malaysia

PHONES
Tel: +605 540 0000 
Hotline: 1700-8-1700-0 
Fax: +605 540 0099 

CONTACTS 
reservations@thehavenpremier.com



Saksikan video yang ini pula!
------------------------------------------


My comment :



Very nice and lovely hotel



love all thing about this hotel. This is Perak paradise that keep nature untouch and more thing to discover. 

Breakfast is very good! i will come again!
hope the hotel will keep our nature and beautifull place maintain for our children.

-----------------------------------------


Dear dboystudio



Thank you for your review.

You may be assured that we will do everything possible to maintain our natural environment of lake, hills and forest in its pristine, unspoiled state. It is a gift that we wish to protect and preserve, for all to gain from. The beauty, serenity and greenery of the place is beyond description.

We are glad that you found breakfast good. That is also another aspect we work hard and intelligently on so that we can serve fresh, delicious quality food without the use of MSG or any artificial preservative.

Thank you for staying. We hope to see you again.

Sincerely
Simon Thong