Terkini | New

Produk DETOKS, CT FIT Membantu menurunkan berat badan anda.

Sebuah produk DETOKS, CT FIT Berperisa Beri telah dilancarkan sendiri oleh pengasasnya Siti Aminah Borhan bersama ikon JK1M, Kevin Zahri di Hotel Tamu & Residence, Kampung Baru. 


Pengasasnya yang sangat prolifik dengan kisah PENURUNAN BERAT BADAN yang berjaya, akhirnya menemui formula yang mampu membantu rakyat Malaysia mengatasi masalah berat badan yang berlebihan.

"Saya sangat cerewet dalam pemilihan produk Detoks dan saya faham masalah orang gemuk, sebab saya dulu sangat gemuk! Jadi, formula dan formulasi ini memakan masa selama lebih dari tiga tahun untuk saya hasilkan .

Atas saranan ramai pihak dan keluarga sokongan, akhirnya saya berani mengeluarkan produk Saya sendiri dan sekarang, rahsia WEIGHT LOST saya kini boleh dikongsi bersama dan saya menggunakan STEVIA sebagai pengganti gula. 


 " Siti Aminah Borhan, 27 tahun yang kini mengorak langkah dari seorang jurulatih senaman peribadi menjadi seorang usahawan. 

Ikon Jom Kurus 1 Malaysia musim kesembilan itu berkongsi rahsianya hilang sebanyak 67 KG dari berat asal 127 KG melalui produk ini. 

Produk Detoks yang menjadi pertaruhan Siti Aminah atau Coach Amie ini merupakan produk yang dinanti-nantikan oleh pengikut setianya di laman sosial. 





Kejayaannya membantu ramai orang yang mempunyai masalah berat badan bukan lagi rahsia. Antara kejayaan yang palingdi ingati adalah menerusi MISI XL RAHIM yang dilancarkan di SINAR FM. Rahim SEPAHTU berjaya menghilangkan 22.5 KG dan antara rahsianya adalah melalui DETOKS!


CT FIT merupakan satu produk minuman kesihatan Detoks. Diformulasikan khas dari campuran buahan beri, minuman kesihatan ini sangat bagus buat mereka yang mencari solusi untul mengurunkan berat badan, menjaga berat badan setelah berhempas pulas menurunkan berat dan juga diformulasikan khas mereka yang ingin sentiasa kekal cergas dan bertenaga.



JIKA ANDA SELALU LETIH, LESU DAN BERAT BADAN BERLEBIHAN?

inilah produk yang sesuai untuk anda kerana FUNGSI CT FIT adalah untuk mnyingkirkan toksin dan lemak yang tidak berguna untuk badan anda. Selain itu, CTF IT membantu dan membersihkan kolon (usus) anda dan mengelakkan sembelit! SEKALIGUS hal ini akan membantu anda mendapatkan semula tenaga dan kecergasaan.

Tiada lagi sembelit atau masalah buang air besar (AWAS duduk lama dalam bilik air yang sangat bahaya untuk rektum anda! ) 
TUBUH YANG SIHAT-menjamin kehidupan yang lebih sihat dan otak lebih cerdas.








APA KEISTIMEWAAN CT FIT DETOKS? 
Setiap botol CTFIT Detoks mengandungi 30 sachet yang boleh diambil selama sebulan.

Selain dapar produk yang tahan sebulan , KHAS untuk 1000 pelanggan pertama, kami sediakan tshirt #CTFITTEAM secara percuma dan bukan itu sahaja, pelanggan kami juga mendapat 30 video senaman percuma dengan akses yang tertentu. 






Cara mengakses 30 VIDEO SENAMAN PERCUMA itu anda perlu Hantarkan KOD KETULINAN PRODUK (arahan ada dalam produk botol dan CTFIT) kemudian ikuti langkah yang kami berikan. Klik pada pautan link dan masukan kata laluan yang diberikan.

Untuk sebarang maklumat lanjut HUBUNGI atau whatsapp CT FIT HQ di 013 207 8433 Jika berminat menjadi ejen/ stokis, hubungi NAMAMUJAYA di 012-205 3020 

Instagram @SITIAMINAHBORHAN 
FB PAGE : SITI AMINAH BORHAN 
#WAS 127KG #TEAMCTFIT