Terkini | New

GSC Popcorn Walk

GSC Popcorn Walk 2018 

Lebih 1,000 peserta menikmati karnival yang diilhamkan oleh Ralph Breaks Internet yang diadakan oleh GSC untuk meraikan GSC Popcorn Walk dan filem dalam melibatkan diri dalam satu hari yang menyeronokkan dengan menikmati pelbagai jenis popcorn, permainan, aktiviti, peraduan cabutan bertuah, dan banyak lagi.







Lebih daripada 1,000 peserta mengambil bahagian dalam acara itu, berbanding dengan 600 orang yang menyertai pada tahun lepas . Tahun ini, GSC Popcorn Walk menyediakan peserta dengan pasport, yang mana mereka akan menggunakan untuk mencatat pengembaraan mereka di sekitar permainaan di GSC Popcorn Walk One Utama. 








Peserta perlu menyelesaikan aktiviti menarik di setiap stesen untuk mendapat cop setem. Pengunjung yang mengumpul 5 setem berhak mendapat cabutan bertuah, serta pingat GSC Popcorn yang eksklusif.









"Sebagai salah satu peserta pawagam terkemuka di Malaysia, GSC sentiasa berhasrat untuk menyampaikan kecemerlangan pawagam untuk pelanggan. GSC Popcorn Walk adalah sebahagian daripada usaha ini berterusan dan memberikan pengalaman baru yang sesuai untuk seluruh keluarga, kami teruja untuk dapat menganjurkan acara ini sekali lagi.

Kami percaya ia dapat mengeratkan hubungan keluarga yang jarang untuk berkumpul bagi aktiviti yang menggalakkan kehidupan yang sihat, sambil memberi kemungkinan untuk turut menonton filem animasi yang paling popular dianggarkan tahun ini, "
kata Koh Mei Lee, Ketua Pegawai Eksekutif, Golden Screen Cinemas.




































"Sudah tentu, sementara kami teruja dengan sambutan dari pelakon filem di mana-mana, kami jugaTahu bahawa Walking Popcorn GSC 2018 tidak akan mungkin tanpa dedikasi



dan sokongan daripada rakan kongsi dan penaja kami. Oleh itu, kami ingin mengambil kesempatan ini terima kasih Walt Disney (Malaysia) yang memainkan peranan utama dalam membawa GSC Popcorn Walk ke kehidupan, dan juga kepada semua penaja kami termasuk Coca-Cola, Spritzer, MyDebit, RinggitPlus dan
ThunderMatch untuk membantu menjadikan acara ini satu kejayaan hebat, "katanya.







Pengunjung turut sama memeriahkan wayang filem Ralph Breaks Internet bersama-sama dengan meriah.
 Untuk maklumat lanjut layari:
 www.gsc.com.my