Terkini | New

Majlis pelancaran model terbaru Vivo V15 dan V15 Pro dengan pop-up selfie kemera bersama Duta Vivo, Dato Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick.

Majlis pelancaran model terbaru Vivo V15 dan V15 Pro dengan pop-up selfie kamera bersama Duta Vivo, Dato Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick.


Vivo melancarkan telefon pintar V15Pro yang terbaru di Malaysia. V15Pro adalah model pertama Vivo selepas NEX untuk menggabungkan kamera hadapan pop-up selfie Pertama. 



Ia menggunakan teknologi AI, membawa pengguna telefon pintar skrin penuh yang menakjubkan dengan pembantu peribadi pintar yang memahami kehendak pengguna.





Selain kamera pop-up selfie, V15Pro termasuk teknologi canggih seperti kamera AI Triple (3kamera) yang mengambil pro-fotografi pada telefon pintar ke level lain, serta pengimbasan cap jari dalam Paparan.






Mengambil inspirasi daripada NEX , V15Pro membawa kamera pop-up selfie yang sama, tetapi lebih baik. V15Pro dilengkapi dengan kamera depan 32MP yang dapat menangkap gambar yang lebih baik dengan kejelasan yang tidak dapat ditandingi. Vivo telah meningkatkan lagi mekanik kamera pada V15Pro. 

Kamera Peningkatan Berkelas yang inovatif yang pertama kali bermula pada MWC 2018 sebagai konsep dan dipaparkan dalam NEX pertama telah mencipta paparan skrin penuh yang ideal tanpa menjejaskan kualiti gambar atau kedudukan kamera. 

V15Pro kini mempunyai nisbah skrin-ke-badan 91.64% , mencipta pengalaman tontonan yang tidak pernah dilihat sebelumnya untuk permainan dan tontonan video. Super AMOLED Ultra FullView ™ Display pada V15Pro kini mempunyai nisbah aspek 19.5: 9, dan 6.39 inci diagonal. Bahagian sampingan dan bahagian atasnya telah dikurangkan kepada 1.75mm dan 2.2mm silinder tipis.


Bergambar bersama kamera Triple AI (3kamera)yang Menakjubkan.

V15Pro dilengkapi dengan penyelesaian AI-embedded yang mengambil pengalaman fotografi ke peringkat seterusnya. Dengan Kamera Triple AI, V15Pro membolehkan pengguna mengambil gambar dengan kejelasan yang menakjubkan dan perspektif yang lebih luas.





Pengguna dengan mudah dapat menangkap gambar kelas profesional dengan snap, terima kasih kepada 48 Juta Sensor Quad Pixel, Kamera Rangkaian 8MP AI Super Wide-Angle, dan Kamera Kamera 5MP. Teknologi "empat-dalam-satu piksel" di kamera belakang utama menggabungkan empat piksel ke satu piksel besar untuk menyampaikan foto berkualiti tinggi 12MP walaupun dalam kegelapan. Kamera AI Super Wide-Angle boleh mengembangkan sehingga 120 darjah, menangkap lebih ramai orang dan bergambar landskap penuh.


Perkakasan berkuasa ini dilengkapi dengan AI untuk membuat foto profesional. Meminjam dari V11, V15Pro dilengkapi dengan ciri-ciri fotografi AI termasuk AI Face Beauty dan AI Portrait Framing. Mod Malam Super AI terbaik kerana pengguna kini dapat menangkap pemandangan malam yang menakjubkan tanpa tripod atau kamera DSLR.

V15Pro juga menggabungkan Teknologi Pengimbasan cap Jari Perakam In-Display Vivo, yang kini berada di generasi ke-5 dengan kepadatan piksel cap jari yang lebih tinggi dan algoritma yang lebih canggih yang membolehkan pengguna membuka kunci telefon mereka dengan cara yang lebih selamat dan intuitif.


Tanpa pad jari fizikal, penutup belakang yang licin menggunakan Reka bentuk Spektrum Spektrum unik di Topaz Blue atau Coral Red, yang mencerminkan warna yang berbeza pada sudut yang berbeza, melengkapkan inovasi futuristik yang ditempatkan di dalam V15Pro.


V15Pro dikuasakan oleh pemproses Snapdragon 675AIE Octa-core dengan RAM 6GB + 128 ROM, memastikan prestasi ultra lancar. Pengguna juga boleh mempunyai ketenangan fikiran bahawa telefon mereka akan berjalan dan berjalan pada setiap masa terima kasih kepada teknologi Pengecasan Fast Dual Smart terbaru Vivo, yang mendahului V15Pro sehingga kira-kira satu perempat kuasa dalam hanya 15 minit.







Availability
V15Pro in Topaz Blue and Coral Red will be available for pre-order, which comes with a complimentary gift box in Malaysia from 26 February to 1 March 2019 via its roadshows at select locations, Vivo Concept Stores, authorised dealers and collaboration partners. 

Additionally, Vivo will also be holding a V15 Pro Superday Sale on 2 March 2019 at Sunway Pyramid (Blue Concourse) where early birds will received a complimentary DJI Spark selfie drone (on a first come first serve basis) and a Vivo gift box.

The public is also encouraged to take part in the exciting contest and giveaways that will be held on Vivo’s 
Facebook page 
http://www.facebook.com/VivoMalaysia
Stay tuned for more information on Vivo V15Pro Superday Sale on 2nd March 2019. 


----------------------------------------------------
V15 Pro Smartphone
RM1799

Android 9.0 (Pie)
128GB 6/GB
6.39 Inches

Motorized Pop-up Front Cam (32MP)
Rear Cam (48MP, PDAF| 8MP| 5MP, f2/4)
Qualcomm SDM675 SnapDragon 675
Non-removable Li-Po 3700 mAh battery

Pre-Order now: bit.ly/2TjZa4S
Lazada: bit.ly/2BXFRVg

Shopee: bit.ly/2Rg4ilR