Terkini | New

GUARDIAN MALAYSIA RAIKAN 4 WANITA SEBAGAI ’THE FACE OF HEALTHY BEAUTY’

Setelah 1100 penyertaan telah diterima dan hanya 400 terpilih sebelum 100 peserta sahaja yang layak ke separuh akhir. 16 peserta yang bertanding di peringkat akhir dari pelbagai pesonaliti yang terbaik ,sihat dan cantik dari seluruh Malaysia.


Guardian Malaysia telah mengumumkan EMPAT wanita Malaysia daripada barisan 16 orang peserta akhir sebagai ‘The Face of Healthy Beauty’ merangkap duta jenamanya.

Empat wanita tersebut adalah:
1. Karyll Chee Kar Yee, 23
2. Nur Aimi Binti Abdul Ghani, 31
3. Nurul Ezzaty Binti Hasbullah, 23 dan
4. Yasmin Binti Khalid, 23





Setiap pemenang akan menandatangani kontrak satu tahun sebagai Duta Jenama Guardian beserta wang tunai bernilai RM10,000 dan baucar Guardian bernilai RM10,000, serta RM5,000 setiap seorang untuk disumbangkan kepada organisasi amal pilihan mereka. Mereka bakal menghiasi muka depan Katalog Jenama Guardian dan beberapa kolateral lain dan akan menerima produk-produk sumbangan penaja.





Dikenali sebagai yang pertama seumpamanya di Malaysia, pencarian ‘The Face of Healthy Beauty’ ini terbuka kepada semua wanita Malaysia yang berumur 18 tahun dan ke atas.




“Pencarian Duta Jenama Guardian baru ini merupakan pengalaman yang sangat bermakna buat kami kerana kami menemui begitu ramai wanita yang memberi inspirasi dan menepati kriteria pencarian iaitu Healthy Beauty.
Keempat-empat orang pemenang ‘Face of Healthy Beauty’ ini merupakan bukti falsafah jenama Guardian iaitu kesihatan yang baik adalah asas kepada kecantikan sebenar dan mereka akan membantu kami menyebarkan mesej ini kepada para pelanggan kami. Mereka adalah wanita yang menjalani kehidupan sepenuhnya dengan cara yang sihat dan memiliki stail tersendiri serta personaliti yang menarik. Mereka juga mempunyai sikap yang positif, mengutamakan kesihatan dan turut mementingkan penampilan diri,”
DY Cho, Pengarah Pemasaran, Asia Tenggara, Guardian Health and Beauty Sdn Bhd.











Selain empat pemenang utama, terdapat lapan pemenang kategori dan setiap pemenang kategori membawa pulang hamper produk bernilai RM500.

1. Paling Sihat (diilhamkan oleh Blackmores) – Cruzellyn Alex
2. Paling Elegan (diilhamkan oleh Bio-essence) – Palvinder Kaur A/P Savinder Singh
3. Paling Kelihatan Muda (diilhamkan oleh Garnier) – Nur Aimi Binti Abdul Ghani
4. Paling Ekspresif (diilhamkan oleh L’oreal) – Karyll Chee Kar Yee
5. Paling Bersemangat (diilhamkan oleh Maybelline) – Nurul Ezzaty Binti Hasbullah
6. Paling Berkeyakinan (diilhamkan oleh Nivea) – Alwizah Al Yafii Binti Ahmad Kamal
7. Paling Ceria (diilhamkan oleh Safi) – Vanessa Yoong Foong Woon
8. Paling Menawan (diilhamkan oleh TRESemmé) – Nor Marissa Alia Binti Ahmad Lokman

Barisan juri yang hadir menjadi pemangkin semangat kepada peserta bagi menyiapkan tugasan yang di berikan. Kesemua tugasan akan di ambil kira dari segi tahap kekemasan dan kebersihan. Tahniah kepada semua peserta yang berjaya.











Bagi pelanggan Guardian yang telah mengundi finalis kegemaran mereka untuk menang dalam Pusingan Akhir, teruskan mengikuti laman Facebook Guardian untuk mengetahui siapakah pengundi bertuah yang dipilih oleh para pemenang untuk memenangi baucar Guardian bernilai RM500.

Maklumat lanjut tentang pencarian dan finalis pertandingan akhir serta terma dan syarat penuh penyertaan boleh didapati di https://theface.guardian.com.my.

#guardianmy
#faceofguardianmy