Terkini | New

EDC HOTEL KUALA LUMPUR, Bufet Ramadhan Di Tengah-Tengah Bandar KL

Pakej Berbuka Puasa di Bufet Ramadhan EDC Hotel Kuala Lumpur, bersama Selera Kuali Emas. Hotel ini berada di Jalan Raja Laut, Chowkit yang baru sahaja buka tak sampai pun sebulan.

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Bufet Ramadhan Hotel EDC Hotel Kuala Lumpur adalah lokasi terbaik yang terletak di bandaraya Kuala Lumpur. Anda boleh kunjungi Sudirman Cafe yang penuh dengan galeri Allahyarham Dato' Sudirman Hj Arshad ketika anda berbuka puasa di sini nanti.

Harga Bufet Ramadhan.
Dewasa : RM RM 60++
Kanak-kanak dan Warga Emas 60 tahun ke atas :
 RM RM 35++






Kambing panggang menjadi tumpuan kali ini dan tidak lupa juga sup gearbox yang menjadi pilihan ramai pengunjung kali ini.






Sudirman Cafe adalah restoran konsep bufet yang menyajikan masakan tempatan yang menarik dan pelbagai. Nasi Briani yang sedap bersama kuah daging turut di sediakan.





































Sambil - sambil itu kita dapat lihat suasana Hotel dengan hiasan yang menarik dan cantik.








Jika berdekatan di kawasan bandaraya dan risau menempuh jalan sesak sila singgah ke sini sambil menikmati juadah berbuka puasa yang pasti menjanjikan hidangan yang sedap dan mantap.

Untuk Pertanyaan dan Tempahan Sila Hubungi:

En. Ramlan: 011 11991965
Pn. Ida: 011 2197 5976
EDC Hotel Kuala Lumpur: 03 4050 0515 
Pakej Berkumpulan (Acara Tertutup)


#EDCHotel #Selerakualiemas#Sudirmancafe