Terkini | New

Majlis Pelancaran Restoran Menara Muse KL di Usj.

Menara Muse's By Rubab Fatima Pelancaran Rasmi Parti Meraikan Great Food @ Restoran Menara Muse, Subang Jaya bertemakan "Pakistani & Arab Fusion Cuisine"


Restoran Menara Muse By Datin Rubab adakan Upacara Perasmian Restoran Menara Muse beliau, Turut menjemput para Media dan juga Blogger turut merasakan Masakan Pakistan terkini, kekal sejajar dengan makna sebenar: idea yang lahir dari pemikiran yang mendalam diberikan kepada kepentingan melayani beban yang lazat kepada pencinta makanan oleh inspirasi kita sendiri.


Menara Muse adalah evolusi di menara restoran yang telah beroperasi selama 12 tahun yang lalu. Restoran Menara Muse telah diberikan nafas baharu dengan gaya konsep baru. dengan resipi tradisional baru yang telah disampaikan untuk generasi ke generasi kini.



Suasana yang elegan dan perkhidmatan yang lebih baik. Chef-chef kami mengkhusus kepada makanan pakistani dan arab namun makanan kami membawa ia dengan twist malaysia. kami menjaga hati tetamu kami dan masak dengan penuh sabar dan semangat.









Kami sentiasa menyedia hidangan yang segar disediakan baru dan tidak mempunyai monosodium glutamat (MSG). Sama ada tempat makan atau perkhidmatan katering kami, Kami memberi jaminan kepada anda perkhidmatan terbaik dan makanan yang lazat. Kami berharap dapat menghiburkan anda dengan pengalaman bersantap di Restoran Menara Muse yang unik.



Restoran Menara Muse juga turut menyediakan khidmat Katering untuk menerima pelanggan set Menu yang telah di sediakan. RM35 Minima 50Pax dan RM42 Minima 50Pax Pesanan.

Restoran - Menara Muse, 1-1 & 1-3 Jalan Usj 9/5, Usj 9, Subang Jaya, Selangor 47620.
Dibuka 11.00 Pagi Hingga 11.00 Malam
Tel: 03-8024 6751
Info maklumat tentang Restoran ini di laman Web: www.musekl.com
FB: Menara Muse