Terkini | New

Konsert Blackpink In Your Area Di Malaysia

Peminat K-Pop yang masih belum ‘move on’ dengan kehangatan konsert Blackpink yang berlangsung selama dua hari pada 23 dan 24 Februari hujung minggu lalu di Stadium Malawati Shah Alam. Kali ini kami kongsikan gambar-gambar sepanjang konsert berlansung.



Seramai 16,000 Blinks terpukau dengan persembahan Blackpink dengan lagu hits mereka Ddu-Du Ddu-Du serta beberapa lagu popular mereka. Aksi lincah tarian ditambah pula dengan pelbagai elemen kejutan seperti bunga api membuatkan penonton lebih teruja.






Selain Kuala Lumpur, konsert Jelajah Dunia BLACKPINK 2019 ‘In Your Area’, yang dianjurkan oleh MacpiePro, juga akan diadakan di Bangkok, Jakarta, Hong Kong, Manila, Singapura dan Taipei.










Anggota BLACKPINK iaitu Jennie, Rosé, Jisoo dan Lisa akan mempersembahkan lagu-lagu popular mereka termasuk Ddu-Du Ddu-Du, yang menduduki nombor 55 dalam carta US Billboard Hot 100 pada Jun 2018.



BLACKPINK 2019 WORLD TOUR with KIA [IN YOUR AREA] KUALA LUMPUR is so incredible because of BLINKs! Give yourself a high five for making this concert a great one! Shout out to all our sponsors for supporting this concert, you guys are the best!

 




Worldwide Sponsor: Kia
Titanium Sponsor: Mcalls
Sponsors: KyoChon, The Manhattan FISH MARKET, INTI International University & Colleges, Marigold Peel Fresh, Atria Shopping Gallery, Thermaltake, Acer, The Alley, Rotho, Shopee, Tao Kae Noi
Official Media: ERA, MY, HITZ, GOXUAN, epop, YG, OhMyNews, OhMyChannel, Oh Hangat