Terkini | New

Promosi Buffet Ramadhan 2019 Di Shah’s Village Hotel Petaling Jaya

Promosi Buffet Ramadhan 2019 Di Shah’s Village Hotel Petaling Jaya.

Promosi pakej Berbuka Puasa di di Shah’s Village Hotel Petaling Jaya Bertemakan ''konsep masakan melayu tradisional'' Menampilkan pelbagai hidangan tradisional yang menarik.

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.






Buffet Ramadhan di Shah’s Village Hotel Petaling Jaya menawarkan pelbagai jenis menu menarik dari . Lokasi yang menarik dan suasana tenang sambil menikmati hidangan dengan selesa.

Harga Buffet Ramadhan di Shah's Village Hotel:
Dewasa: RM 60.00
Warga Emas: RM 45.00
Kanak Kanak: RM 40.00

Bagi kanak-kanak berusia 4 tahun ke bawah tidak dikenakan bayaran.

Shah's Village Hotel memang terkenal dengan sajian masakan Melayu Tradisional Setiap tahun sudah menjadi kemestian pihak kami mengekalkan konsep masakan melayu yang menjadi pilihan ramai.













Shah's Village Hotel menawarkan menu makanan tempatan seperti Nasi Briani, Nasi Bukhra, Nasi Mandi, Laksa, Mee Kari, Mee Gorang dan sebagainya selain hidangan pencuci mulut kuih-muih tempatan. Setiap menu ini disediakan oleh Chef-Chef yang berpengalaman dan pastinya pilihan yang tepat dimana kesemua adalah mengikut kepelbagaian citarasa para pelanggan yang sering berkunjung ke Shah's Village Hotel.
























Anda dapat melihat pelbagai jenis kuih muih Malaysia dan serta pelbagai juadah yang menarik. Buah-buahan segar untuk pencuci mulut anda.

















Untuk julung kalinya, pihak Shah's Village Hotel akan berkerjasama dengan pihak Syria Care Bagi memeriahkan lagi kempen Ramadhan ini dan projek kemanusiaan sepanjang bulan Ramadhan. Di mana kampen ini, dengan setiap RM 3.00 dari pembelian pakej Ramadhan akan di sumbangkan untuk tajaan iftar pelarian Syiria di Syria dan Lubnan.

Sambil berbuka dapatlah kita menderma dan membantu mereka yang memerlukan dalam bulan Ramadan ini.
















Shah's Village Hotel juga menjemput para syarikat atau badan-badan Korporat, syarikat persendirian dan individu yang ingin bekerjasama dengan pihak Shah's Village Hotel untuk menganjurkan sebarang bentuk majlis tanggungjawab sosial korporat di Shah's Village Hotel contoh seperti majlis berbuka puasa dengan anak yatim dan sebagainya sepanjang Ramadhan ini.

Penuh dengan menu menarik bagi anda untuk berbuka puasa pada bulan Ramadhan. Anda boleh berkongsi kegembiraan dan menikmati makanan menarik di sini dan jangan lupa share jika menarik.

Untuk tempahan sila hubungi : Pn. Azza 017-2037559 Pn. Natalia 017-2020950 Pn. Zaila 012-6745612