Terkini | New

LuLu Hypermarket | Pembukaan Cawangan Ke 2 Di 1 Shamelin Mall, Cheras, Malaysia

Pembukaan Cawangan Lulu Hypermarket di 1 Shamelin Cheras.

Kali ini kami kongsikan pengalaman membeli belah di Pembukaan Cawangan Lulu Hypermarket di 1 Shamelin Cheras. Lulu Hypermarket merupakan pasaraya terbesar di negara Timur Tengah membuka cawangannya ke 2 selepas cawangan pertama di Capsquare, Jalan Munshi Abdullah Kuala Lumpur.




LuLu Hypermarkets telah menjadi destinasi membeli-belah paling disukai di Oman, Qatar, Kuwait. Bahrain, Mesir. Saudi Arabia, India dan membuat kehadirannya dirasakan di Malaysia dan Indonesia.



Pembukaan Cawangan Lulu Hypermarket di Shamelin Cheras nie telah dirasmikan oleh YB Datuk Seri Saifuddin Nasution bin Ismail, Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Malaysia pada 1 Julai 2019 yang lepas. Pengerusi Lulu Group, Yusuf Ali berkata pembukaan cawangan baru nie adalah antara perancangan nak meluaskan lagi syarikat dan akan membuka lagi empat pasaraya hyper di tempat lain iatu Setia City Mall, Bangi Gateway, Bachang di Melaka dan Johor Bharu sebelum berakhirnya 2020.




Hypermarket baru yang juga 174 Lulu secara global berada di kedudukan strategik di 1 Shamelin Mall di Cheras, Kuala Lumpur. Hypermarket yang luasnya 80,000 kaki persegi
yang direka menggunakan konsep ruang runcit terkini dan teknologi paling moden untuk kemudahan membeli-belah dan akan melayani penduduk Cheras dan kawasan sekitarnya untuk keperluan membeli-belah harian.





Hypermarket mempunyai bahagian khusus untuk runcit, produk tenusu, ikan dan makanan laut, buah dan sayur-sayuran, daging dan ayam, barang-barang kering, pakaian fesyen, elektronik, alat tulis, alat tulis, sukan, kasut, bagasi antara lain.













Pasaraya Lulu menyokong sokongan kecil & amp; Perusahaan Sederhana (PKS) berkembang bersama dengan menyediakan ruang paparan di dalam pasar raya hiper yang Akan menjadi platform yang baik untuk tempatan syarikat untuk mengembangkan perniagaan mereka & amp; juga mengeksport produk mereka ke negara-negara luar. Pada masa ini, di sana ada lebih daripada 100 syarikat tempatan yang berkaitan dengan Lulu Malaysia.









LuLu Hypermarket mengeksport produk Malaysia seperti buah-buahan dan sayur-sayuran, produk PKS, makanan dan perabot bernilai AS $ 10 juta ke pasaraya Hypermarket mereka di seluruh dunia dan pada tahun 2019 . Apa yang menarik Lulu Hypermarket di 1 Shamelin ini hanya mempunyai satu tingkat sahaja memudahkan orang-ramai berbelanja.























Promosi bertambah rancak apabila Lulu Hypermarket membuat promosi pembukaan dengan hadiah istimewa kepada penganjung 1000 pertama yang membeli-belah dari 1 Julai sehingga 4 Julai. Anda boleh lihat ramai pengunjung mengambil kesempatan membeli-belah dengan pelbagai barangan runcit seharian..









LuLu Hypermarket akan meneroka pasaran lain di Malaysia dan berharap untuk mencipta lebih daripada 5.000 Peluang pekerjaan kepada tenaga kerja Malaysia. Lulu Malaysia kini mempunyai lebih daripada 300 orang Rakyat Malaysia di dua pasar raya besar mereka di Malaysia.

Tahniah kepada Lulu Group sebab berjaya membuka lagi satu cawangan di 1 Shamelin Mall. Untuk maklumat lanjut anda boleh layari laman sosial mereka untuk promosi-promosi menarik terkini.

Website
www.malaysia.luluhypermarket.com

Facebook : LuluHypermarket
Instagram @luluhypermarket