Terkini | New

TGV CINEMAS MEMPERKENALKAN MALAYSIA 1ST FAMILY FRIENDLY HALL

Kali ini ingin kami kongsikan pelancaran TGV Family Friendly Hall yang pertama di Malaysia. Membawa kanak-kanak menonton wayang sentiasa menjadi cabaran untuk ibu bapa terutamanya
mereka yang mempunyai anak kecil. Walau bagaimanapun, perspeksi ini berubah apabila TGV memperkenalkan sesi wayang PERTAMA di Malaysia pada tahun 2015, di bawah nama Mesra Keluarga.



Pelancaran TGV Family Friendly Hall Cinemas membawa kanak-kanak pengalaman ke tahap yang baru. Konsep baru ini dilengkapi dengan ruang permainan bersebelahan di mana kanak-kanak boleh menikmati bermain sebelum tayangan filem mereka.

Dilengkapi dengan lantai lembut dan persediaan Scan & Play yang unik yang akan membawa lukisan dan karya seni ke kehidupan, bilik permainan juga mempunyai tandas mesra kanak-kanak yang khusus di mana ibu bapa boleh menukar lampin bayi dalam persekitaran yang bersih dan selamat.

TGV Family Friendly Hall direka khusus untuk ibu bapa dan anak-anak bagi mempunyai
sesi filem yang selesa dan santai. Terdapat empat jenis tempat duduk untuk orang dewasa &
kanak-kanak dari semua bentuk dan saiz. Antaranya adalah:

Lounger
Terletak di barisan terakhir, tempat duduk ini selesa dan berbentuk unik untuk dimuatkan
keluarga kecil (2 dewasa & 2 kanak-kanak)


Deluxe.
Pilihan tempat untuk orang dewasa & anak-anak sama, dengan padding tebal.


Dory.
Dory adalah tempat duduk sempurna untuk kanak-kanak di bawah umur 12 tahun. Sedikit kecil dari biasa sesuai untuk kanak-kanak.


Aladdin.
Direka khusus untuk kanak-kanak dengan kedudukan tempat duduk yang tertutup dan dipanjangkan
bahagian bawah badan dan bahagian kaki, kanak-kanak boleh berbaring dengan selesa semasa menikmati filem mereka.


TGV telah menawarkan pelbagai jenis kandungan dan sentiasa memperbaiki menjadi tempat terbaik untuk pengalaman Mesra Keluarga. Kanak- Combo juga baru-baru ini diperkenalkan untuk menyediakan lebih banyak pilihan untuk kanak-kanak. Hadir dengan
popcorn mini, 3 keping nuget dan susu kotak dalam 1 kotak menarik.


Selain pilihan tempat duduk TGV Family Friendly Hall mempunya ciri-ciri kemudahan lain dengan suara tidak kuat yang boleh menganggu telinga anak-anak dan sedikit terang bagi memudahkan berjalan di dalam hall. Pastikan anda merasai pengalaman menarik ini.

Jadi apa lagi jom bawa anak-anak sekali menonton wayang kesukaan mereka. Pasti menjadikan ikatan keluarga lebih menarik. Untuk maklumat lanjut layari www.tgv.com.my