Terkini | New

Lunar New Year Bank of Abundance at Sunway Velocity Mall

Selamat Tahun Baru CNY dari Sunway Velocity Mall dengan tema "Bank of Abundance" untuk tahun yang penuh dengan kejayaan dan cemerlang. Dari 31 Disember 2019 hingga 9 Februari 2020, dengan tema dan suasana yang diilhamkan dari Sekinchan, pengeluar utama beras di Malaysia.

Serta mempamerkan desa kecil terletak di Atrium Utama mall di tingkat bawah Sunway Velocity Mall yang dikelilingi tanaman padi indah dan rumah tinggi kayu tradisional.


Di bahagian Atrium Utama mall pengunjung dapat membeli-belah sebagai persiapan untuk Tahun Baru Cina. 


Dari pakaian CNY tradisional untuk kanak-kanak dan orang dewasa, biskut CNY, hamper, teh Cina, dan juga spot untuk kenangan zaman dari masa lalu dengan makanan ringan dan mainan yang popular dari tahun 1970-an hingga 1990-an.



Seperti yang dikongsi oleh Ms Phang Sau Lian, Pengurus Besar Sunway Velocity Mall, "Dengan Tahun Baru Lunar ini, ia melambangkan permulaan dan pembaharuan baru dengan Tikus menjadi haiwan pertama dalam 12 tanda zodiak Cina. Pembaharuan ini sesuai dengan Sunway Velocity Mall kerana kami memulakan cara baru untuk melibatkan komuniti dan pembeli dengan membaik pulih kedai runcit, ruang dan kempen untuk membeli lebih banyak mata sentuh pengalaman terbaik di pusat membeli-belah untuk menyemai semua lima deria. "



Selaras dengan tradisi sambutan tersebut, pusat membeli-belah juga telah menyediakan beberapa persembahan dan aktiviti untuk semua. Persembahan tarian singa, persembahan kipas budaya Cina, persembahan diabolo Cina, dan persembahan instrumental Yamaha.

Acara ini di sediakan setiap hujung minggu dan cuti umum dan mempunyai aktiviti yang berbeza untuk anak-anak seperti bengkel membuat teh, bengkel angpao, topeng cina dan pelbagai aktiviti dan berserta budaya lain.







Sunway Velocity Mall ran its Spend & Win 2019 Contest in conjunction with their Christmas campaign from 22 November 2019 to 1 January 2020. Just spend a minimum of RM100 in 2 receipts or less during the campaign period and stand a chance to win exciting prizes! 
The prizes up for grabs include a 70” LED 4k UHD Android TV & ONKYO Home Theater Set by HLK, Fujiiryoki Massage Chair EC-3900 by Johnson Fitness, fully paid holiday package for two to Japan by H.I.S Travel, RM2,500 Parkson cash voucher by Parkson, and Lost World of Tambun tickets and hotel stay. 
On 7 January 2020, the top 15 finalists were invited to the mall for a prize giving ceremony. Winners for each prize were announced and were happily celebrating, surrounded by the Lunar New Year decoration at Sunway Velocity Mall’s Main Atrium.

Ketika membeli-belah, menikmati hiburan dan makanan, jangan ketinggalan menebus barangan eksklusif dari 31 Disember 2019 hingga 27 Januari 2020. Ganjaran kepada berbelanja, pusat membeli-belah ini menawarkan penebusan 3 peringkat bermula dengan perbelanjaan maksimum RM300 daripada 2 resit (RM200 untuk pemegang kad kredit HSBC), di mana pembeli boleh menebus 2 set Angpow Packets Prosperity Season.

Mereka yang membelanjakan RM800 dalam maksimum 4 resit (RM700 untuk pemegang kad Kredit HSBC) berhak untuk menebus Set Bowl Beras Abundance eksklusif. Spenders sebanyak RM3,800 dengan maksimum 6 resit (RM3,700 untuk pemegang kad kredit HSBC) berhak mendapat 28 "Bag Luggage Cosas United!


Untuk maklumat lanjut mengenai Bank of Abundance Sunway Velocity Mall, layari laman web dan Facebook mereka.

Laman web : https://www.sunwayvelocitymall.com/cny2020/,
Facebook : https://www.facebook.com/SunwayVelocityMall/