Terkini | New

Yoodo Dengan Plan Serendah Rm 20 Memastikan Anda Terhubung Dan Berhibur Sepanjang Tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (MCO)

Kami ingin kongsikan salah satu plan Telco menarik Yoodo yang jimat bagi perkhidmatan mudah alih digital pertama yang benar-benar disesuaikan dan 100% menjadikan rakyat Malaysia tetap terhubung dan berhibur sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (MCO) yang panjang seperti negara memerangi wabak COVID-19.



Yoodo baru-baru ini mengumumkan barisan inovasi produk baru yang menarik sebagai sebahagian daripada perayaan ulang tahun ke-2. Pelbagai promosi dan tawaran baru dalam tempoh Tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (MCO). Produk, promo dan tawaran baru ini telah banyak membantu rakyat Malaysia melalui tempoh sukar ini.



Sama ada terus berhubung dengan orang tersayang, mengikuti berita terkini atau hanya menikmati permainan, muzik atau video kegemaran anda dalam talian, Yoodo memberi peluang kepada pengguna untuk tetap selamat di rumah dan pada masa yang sama untuk terus berhubung.


Inovasi produk terbaru ditambah dengan promosi dan tawaran semasa menjadikan Yoodo sebagai telco terbaik untuk digunakan dalam jangka masa yang belum pernah ada seperti ini di negara dan masyarakat.

Inovasi Produk.

Yoodo mengumumkan Renew Anytime, satu ciri baru yang menjadikan Yoodo satu-satunya telco di Malaysia yang membolehkan pengguna merancang di mana sahaja dan pada bila-bila masa tanpa perlu menyelesaikan kitaran bulan penuh. menyesuaikan sepenuhnya data, suara dan SMS telefon bimbit mereka.





Yoodo juga memperkenalkan Power Pass, penggalak data fleksibel yang menawarkan 100GB data selama 60 minit dengan harga RM2.

Yoodo melancarkan tambahan data baru untuk TikTok, Viu dan Call of Duty Mobile. Syarikat ini juga akan mempunyai tambahan untuk Mobile Legends: Bang Bang dalam masa terdekat.



Untuk memberi penghargaan kepada pengguna Yoodo atas kesetiaan mereka, Yoodo telah melancarkan Yoodo Rewards. Pelanggan yang telah membeli sebanyak 10 Tambahan akan mendapat 1 percuma dan mereka yang telah membeli Pas Roam Like Home bernilai 10 hari akan mendapat 1 hari tambahan percuma. Pasti ramai yang suka travel dan bercuti menikmatinya nanti.







Promosi & Tawaran

Yoodo juga telah membawa kembali 20GB yang sangat diminta untuk promosi RM20 yang kini tersedia untuk semua pengguna. Promo ini membolehkan pengguna membeli 20GB data berkelajuan tinggi kepada pengguna mengikut kehendak mereka.




Untuk memastikan rakyat Malaysia tetap terhubung dan berhibur di seluruh MCO, Yoodo menyediakan semua data internet percuma kepada semua pengguna setiap hari. Tawaran data percuma Yoodo bermula pada 30 Mac hingga 28 April 2020, dan yang perlu anda lakukan ialah mempunyai dan aktif Yoodo line untuk menikmatinya.





Walaupun Yoodo masih memberikan penghantaran Simkad secara percuma melalui penghantaran pos biasa, mereka juga menyediakan potongan harga untuk penghantaran kad Simkad ekspres.

Kini pengguna baru boleh mendapatkan Simkad Yoodo yang dihantar terus ke depan pintu rumah mereka dalam masa 2 jam melalui penghantaran ekspres dengan harga hanya RM5 berbanding harga sebelumnya iaitu RM15.

Tawaran istimewa berkaitan MCO ini sudah bermula dan dilanjutkan sehingga 30 April 2020.




Pelbagai lagi kelebihan yang patut anda rasai bersama-sama. Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Yoodo dan pelbagai informasi menarik sila lawati laman web dan sosial mereka.

Laman web : www.yoodo.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/yoodoMY/
Instagram : https://www.instagram.com/yoodomy/

#youdoitbetter #yoodomy