Terkini | New

Pembukaan Store realme Malaysia Terbaru di Sunway Pyramid Yang Lebih Besar Dan Menarik

Tahniah realme Malaysia atas pembukaan REALME EXPERIENCE STORE di Sunway Pyramid yang lebih besar dan menarik.


Peminat dan pembeli yang mengunjungi kedai akan menikmati pengalaman yang terbaik kerana realme telah meningkatkan REALME EXPERIENCE STORE. REALME EXPERIENCE STORE di Sunway Pyramid akan dilengkapi dengan pusat servis pertama di kedai, pada bulan Oktober untuk menyediakan perkhidmatan menyeluruh bagi pengguna.

"Hari ini, kami telah meningkatkan kedai gambar kami menjadi kedai pengalaman baru di Sunway Pyramid untuk menampung peminat bidang kami dengan persekitaran yang selesa sambil mengalami ekosistem pintar realme. Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat kami dan rakan-rakan realmedia kami yang telah menyokong kami sepanjang perjalanan Dare to Leap untuk mencapai kejayaan dan pencapaian seperti itu, ”kata Tiffany Teh, Pengurus Jenama realme Malaysia.


Terdapat pelbagai aktiviti semasa pembukaan kedai untuk dinikmati peminat dan pembeli. Jangan melepaskan peluang untuk mengunjungi pembukaan Realme Experience Store anda dapat menyertai aktiviti pada 20 September 2020, Ahad dari 10pagi hingga 10malam.

Setiap orang yang menyertai Cabaran Kecergasan, Cabutan Bertuah Super Check dan CLAW realme anda berpeluang memenangi hadiah menarik seperti realme X3 SuperZoom, realme Band, realme Buds Air, realme Power Bank dan realme Luggage. 


Terdapat juga promosi Pembelian Dengan Pembelian 50% (PWP) pada produk realme terpilih dan juga diskaun sehingga 20% untuk rangkaian produk AIoT sebenar di kedai.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai acara dan promosi kami, ikuti kami di laman Facebook  dan juga Instagram di @realmemalaysia.