Terkini | New

TROPICANA GARDENS MALL RAKAN NIAGA DENGAN SHOPEEPAY DAN KARYAWAN

Tropicana Gardens Mall, cabang runcit Tropicana Corporation Berhad (“Tropicana”), memeterai perkongsian Eksklusif dengan e-dompet ShopeePay dan persatuan artis terkemuka Malaysia Persatuan Karyawan Malaysia (“Karyawan”). perkongsian itu akan meningkatkan pengalaman pembayaran runcit dan digital di seluruh kemudahannya, tepat pada masanya untuk musim perayaan Ramadhan.

Bermula dari 11 April hingga 9 Mei 2022, kerjasama dengan ShopeePay menawarkan ganjaran yang menarik untuk pembeli Tropicana menggunakan e-dompet ShopeePay untuk pembayaran digital di seluruh Tropicana Gardens Mall. Selain itu, Karyawan akan mempamerkan sokongannya dan mempromosikan bakat tempatan di gelanggang pusat pusat beli-belah, menyemarakkan pengunjung dengan irama jazz yang mudah didengari sehingga 30 April 2022.




Andrew Ashvin, Pengarah Urusan bahagian Pengurusan Aset Kumpulan Tropicana berkongsi lebih lanjut mengenai perkongsian dan matlamat Tropicana untuk menyatukan orang ramai apabila sempadan dibuka semula dalam kebiasaan baharu.

“Ia adalah hari baharu untuk Malaysia, dan Tropicana teruja untuk menyambutnya bersama rakan kongsi kami, ShopeePay dan Karyawan. dengan tumpuan kami pada Mentakrifkan Semula Seni Membeli-belah, kami memenuhi keutamaan pengguna terhadap pembayaran digital melalui pulangan tunai dan penebusan hadiah untuk semua transaksi ShopeePay di pusat membeli-belah kami. kami juga menyediakan platform untuk Karyawan untuk menyatukan orang ramai melalui medium muzik dan seni sebagai rakyat Malaysia berhubung semula dan berusaha ke arah normal baharu dalam fasa endemik, sejajar dengan trend runcit yang berkembang memihak kepada penglibatan pengalaman,” katanya.




Melalui perkongsian Tropicana dengan ShopeePay, pengguna ShopeePay sedia ada akan menerima pulangan tunai RM3 untuk setiap transaksi ShopeePay RM15 di Tropicana Gardens Mall, manakala pengguna baharu akan menerima RM5. Pembeli juga boleh menebus paket hijau Shopee dengan setiap transaksi ShopeePay RM500, dan set mangkuk makan eksklusif untuk setiap transaksi RM100.

“Memandangkan bilangan pengguna e-dompet di Malaysia terus berkembang secara positif, perkongsian dengan Tropicana Gardens Mall ini adalah tepat pada masanya. Untuk tempoh Ramadhan dan perayaan perayaan yang akan datang, pembeli boleh berurusan dengan mudah di luar talian di jenama atau kedai kegemaran mereka menggunakan ShopeePay pada aplikasi Shopee mereka. untuk belia berumur 18-20 tahun, apabila mereka mengaktifkan dan menuntut ePemula RM150 mereka kredit menggunakan ShopeePay, mereka akan menerima baucar tambahan RM500 yang boleh digunakan di luar talian dan dalam talian merentasi pelbagai peniaga. kebanyakan peniaga termasuk rakan kongsi dalam pusat membeli-belah seperti Tropicana Gardens Mall,” kata Alain Yee, Ketua ShopeePay Malaysia.



Pada masa yang sama, kerjasama dengan Karyawan menyaksikan bakat tempatan yang pelbagai seperti Don Guerzo Headwind, Rozita Rohaizad, Salimah Mahmood dan Zubira menjadi tumpuan utama di Tropicana Gardens Mall. Persembahannya merangkumi keseluruhan daripada penggayaan mahir Don Guerzo pada papan kekunci dan piano kepada vokal Rozita yang menjiwai, serta melodi tradisional Raya. Rutin lain termasuk kumpulan dua keping yang menampilkan 40 himpunan Teratas, serta lukisan karikatur yang meriah untuk orang yang lalu-lalang.

“Penghibur tempatan telah menghadapi masa yang mencabar sejak bermulanya pandemik Covid-19. Melalui kerjasama kami dengan Tropicana, yang memasuki tahun kedua sekarang, kami berbesar hati mempunyai platform untuk artis Malaysia mempamerkan bakat mereka kepada penonton yang menghargai. Kami mengalu-alukan dan menjemput kerjasama selanjutnya dalam bidang ini, ke arah masyarakat yang lebih inklusif untuk semua,” kata Freddie Fernandez, Presiden Karyawan.


Perkongsian dengan ShopeePay dan Karyawan dijalankan sempena tema Raya Tropicana Gardens Mall, Jalinan Kasih di Aidilfitri. Tempoh masa sehingga 8 Mei 2022, hiasan menampilkan bunga tinggi dan pokok dalam bentuk moden di ruang legar utama pusat membeli-belah, membangkitkan suasana taman di tepi teluk. Selain itu, 12 gerai Raya menawarkan makanan istimewa, aksesori dan pakaian bermusim, dengan jenama seperti Sugarscarf, NAWY dan Suzy’s Closet.


Pembeli-belah di Tropicana Gardens Mall juga boleh memanfaatkan kempen Multi-Million Mania (“MMM”) Tropicana yang sedang berlangsung, dengan unit bertingkat tinggi eksklusif di Edelweiss SOFO, Tropicana Gardens sebagai hadiah Cabutan Utama. 

Setiap perbelanjaan RM100 dalam sehingga dua resit setiap hari di pusat beli-belah akan melayakkan pembeli-belah mendapat 1 token dan 1 setem pada kad penyertaan untuk Cabutan Utama. setiap token membenarkan penyertaan dalam mesin layan diri, dengan peluang memenangi baucar beli-belah bernilai RM20, RM50, dan RM100 yang dikeluarkan oleh kedai Tropicana Gardens Mall terpilih, manakala 10 setem yang dikutip pada kad penyertaan melayakkan peserta mendapat 1 penyertaan dalam Cabutan Utama.

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila layari: tropicanagardensmall.com.my/promotion/422