Terkini | New

Datin Seri Heliza Helmi Dilantik Sebagai Face of Charms

Datin Seri Heliza Helmi Dilantik Sebagai Face of Charms.

Charms produk kosmetik penjagaan wajah yang banyak membantu wanita untuk tampil lebih yakin dan cantik melantik Datin Seri Heliza Helmi sebagai Face of Charms serta meraikan majlis penghargaan "Let's Charms Angels' bertempat di Grand Oasis Event Hall Seri Kembangan Selangor.


Turut memeriahkan Majlis Mummy Syira Pengasas Charms, Datuk Faridah Hanim, Datin Seri Heliza Helmi dan juga semua angels Charms dirai termasuk pemberian anugerah dan penghargaan kepada semua 'angels CHARMS' yang berjaya mencapai target jualan sasaran dan sebagai tanda terima kasih di atas usaha berterusan.


Dengan slogan Dulu Yakin, Kini Lebih Yakin Dengan Charms telah diperkenalkan sejak tahun 2012 dan kian mendapat sambutan hangat bukan saja dari Malaysia, bahkan dari negara-negara jiran juga seperti Singapura, Brunei, Arab dan negara lain.




Perlantikan Datin Seri sebagai Face of Charms yang akan memaparkan wajah billboard di sekitar Malaysia dalam mempromosikan produk Charms yang formulasinya telah diperbaharui iaitu CHARMS Hydra Fresh Tinted Moisturiser.

Pemilihan Datin Seri sebagai Face of Charms adalah kerana perjuangan yang serasi, yakin, percaya dan penggunaan produk setelah 3 bulan beliau bersama Charms.



CHARMS Hydra Fresh Tinted Moisturiser terkini ini didatangkan dengan saiz 3 kali besar atas permintaan pengguna. Ianya bukan sekadar pelembap tetapi juga bertindak sebagai perlindung sinar UV (sunscreen SPF 50) yang dapat memelihara kulit wajah anda. 

Fungsinya sebagai pelindung matahari dan juga pelembap, 2 dalam 1 yang bukan sahaja menjimatkan bahkan memudahkan anda bersiap. 


Dihasilkan daripada Aloe Vera Organik dan juga Minyak Zaitun yang bertindak sebagai antioksida dan ini sangat membantu wajah agar tampil berseri-seri. Penggunaan secara konsisten juga dapat membantu memperbaiki struktur dalaman kulit untuk kelihatan lebih awet muda.

Produk ini telah diuji dermatologi, tiada mengandungi bahan terlarang seperti SLS dan paraben. Sebagai orang muslim, pasti gemar dengan CHARMS Hydra Fresh Tinted Moisturiser kerana ianya mesra wudhuk dan mesra solat.



Charms Produk kosmetik dan penjagaan wajah yang halal dan selamat digunakan yang diperbuat dari bahan-bahan selamat, berkualiti tinggi, bersih dan halal mengikut Syarak serta mendapat pengiktirafan Halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan bernotifikasi dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Semestinya produk CHARMS dihasilkan dari kilang terbaik dan bertaraf ISO serta GMP.



Majlis turut memberikan beberapa anugerah seperti Top Recruiter Charms, Top Growth, Charms Most Consistent Charms Most Dynamic, Charms Loyalty dan Charms Inspiritional Leader Charms Excellent in Leadership kepada angels Charms terpilih.

Majlis dihangatkan lagi dengan penampilan Nuha dan Naufal yang sempat menyanyikan 2 buah lagu popular mereka bagi memeriahkan majlis.



Formulasi yang dihasilkan adalah menerusi penyelidikan dengan kerjasama bersama institusi pengajian tempatan negara dan sehingga kini Charms telah menghasilkan lebih daripada 10 rangkaian produk berkualiti yang terdiri daripada produk kosmetik dan penjagaan wajah.Charms juga telah mendapat pelbagai pengiktirafan antaranya dari Asia Pacific Top Excellence Brand and Asia Pacific Super Health Brand.




Produk CHARMS telah disarankan oleh pakar kulit Asia dengan label Dermatologist Tested. Ini terbukti produk CHARMS selamat digunakan bagi kesemua jenis kulit. Selain itu, produk CHARMS turut diuji secara klinikal dari National Poisen Centre, USM, SIRIM BERHAD dan makmal berkaliber di Malaysia.

CHARMS, turut menerima testimoni sebenar dari pengguna CHARMS yang berpuas hati kerana telah mendapat kulit wajah yang lebih bersih, sihat dan cantik selepas penggunaan konsisten.

Untuk maklumat lanjut sila layari laman web dan laman sosial mereka di :