Terkini | New

AL-IKHSAN SPORTS UMUM PEMENANG BAGI BULAN OGOS.

AL-IKHSAN SPORTS UMUM PEMENANG BAGI BULAN OGOS.


Sempena 30 tahun peruncit barangan sukan terkemuka di Malaysia Al-Ikhsan sports dengan kempen , The Ultimate Sports Experience Berbelanja dan Menang " dalam misi menghargai pelanggan Al-Ikhsan Sports sepanjang operasinya dari tahun 1993 sehingga hari ini.



Seramai 30 pelanggan memenangi pelbagai hadiah termasuk pas VIP Formula 1 GP , Singapura , barangan elektrik , telefon pintar dan baucar tunai Al- Ikhsan Sports. Ultimate Sports Experience pada hadiah bulanan jenama, Al-Ikhsan Sports bekerjasama dengan PUMA dalam memberikan 1 pasang VIP PAS TO FORMULA 1 GP, SINGAPURA.




Mis Vivian Heng telah muncul sebagai pembelanja tertinggi untuk PUMA dan memenangi hadiah tersebut. Menurutnya , " Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada Al - Ikhsan Sports kerana menganjurkan " Peraduan Belanja & Menang Bulanan ini dan mengejutka n dan merakamkan penghormatan yang tidak terhingga kepada semua yang menjayakan pertandingan dan acara ini.


Saya berasa bertuah hati untuk menjadi sebahagian daripada pertandingan ini dan saya gembira kerana kesetiaan dan sokongan saya dengan Al-Ikhsan Sport selama ini telah benar-benar dihargai. Saya amat menghargai Al - Ikhsan Sport kerana menganugerahkan anugerah ini kepada saya . "


Menurut pemenang utama kategori bulanan ( Ogos ) , Encik Mohamad Hilmi Bin Shafiee , " Alhamdulillah , saya amat bersyukur kerana dipilih sebagai pemenang bagi peraduan Ogos ini . Saya sebenarnya tidak menyangka akan terpilih untuk memenangi hadiah ini , jadi saya agak terkejut dan berbesar hati dengan pengumuman ini.

Cuma yang dapat saya ucapkan ialah ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada Al - Ikhsan di atas pemberian yang bermakna ini . Semoga saya juga berpeluang memenangi Hadiah Utama , inshaAllah ." 

Bermula Julai 2023 , rakyat Malaysia akan dipersembahkan dengan kempen " THE ULTIMATE SPORTS EXPERIENCE " di mana dengan hanya pembelian serendah RM100 , mereka layak untuk memenangi ganjaran ketara yang sangat lumayan setiap bulan.

Ganjaran pemberian kempen ini akan berlangsung selama 9 bulan sehingga Mac 2024 dengan idea bahawa lebih banyak anda berbelanja, lebih banyak peluang anda untuk menang. 

Antara Hadiah Grand Final adalah

Tempat 1st : 2 Tiket Olimpik Game 2024, Majlis Pembukaan di Paris 7 Hari 6 Malam bernilai RM 50,000

Tempat 2nd : 2 Tiket Perlawanan Akhir UEFA Euro 2024 di German 5 Hari 4 Malam bernilai RM 40,000

Tempat 3rd :  2 Tiket Perlawanan Kumpulan UEFA Euro 2024 di German 5 Hari 4 Malam bernilai RM 35,000

Ranking pembeli terbanyak akan diumumkan di laman social kami untuk rujukan anda. Jangan lepaskan peluang ini dan menjadi pemenang bagi Ultimate Sports Experience

Hubungi kami di talian untuk sebarang pertanyaan dan layari www al-ikhsan.com .
#Alikhsansports #DestinationSports