Terkini | New

PELANCARAN THOR X - SUPLEMEN LELAKI UNTUK PRESTASI LEBIH TAHAN LAMA

PELANCARAN THOR X - SUPLEMEN LELAKI UNTUK PRESTASI LEBIH TAHAN LAMA


ThorX yang berasaskan ‘ Maca Extract Supplement’ dirumus khas untuk membantu kesihatan lelaki bagi menjalani kehidupan yang sihat dan bahagia terutama kepada mereka yang sudah berkeluarga.


ThorX adalah makanan tambahan yang menggunakan 100 peratus bahan organik berkualiti tinggi tanpa kesan sampingan. Bahan lain yang terdapat dalam ThorX adalah ekstrak buah tunjuk langit dan ekstrak tongkat ali. Di samping meningkatkan tahap kesihatan, produk ini juga membantu meningkatkan stamina, ketahanan, keperkasaan, dan keyakinan di bilik tidur.


Pegawai Eksekutif ThorX, Evi Nur Afifah berkata, maca atau nama saintifiknya Lepidium Meyenii turut dikenali sebagai Peruvian Ginseng yang tumbuh di Banjaran Andes di Peru. Maca yang diproses sebagai makanan tambahan membantu meningkatkan kualiti kesihatan lelaki dan wanita. Evi Nur Afifah berkata, maca turut mengandungi nutrien seperti protein, karbohidrat, lemak, serat, zat besi, kalsium dan zink. Antara kebaikan maca ia melegakan sintom menapos untuk wanita dan kepada para lelaki pula ia meningkatkan kesuburan mereka.


“Khasiat maca yang lain dapat membantu melindungi kulit daripada sinaran UV matahari yang membakar dan merosakkan kulit. “Berita baik untuk kaum lelaki, menurut kajian ekstrak maca boleh mengurangkan saiz kalenjar prostat yang lazim berlaku kepada lelaki yang sudah berusia selain membantu mengurangkan kemurungan atau keresahan, antara masalah kesihatan yang banyak dihadapi penduduk di negara ini sekarang disebabkan bebanan hidup dan sebagainya. Kepada pelajar pula maca dapat meningkatkan memori dan pembelajaran serta sangat bagus untuk mereka yang mengalami penyakit Alzheimer,” katanya.


Jelas Evi Nur Afifah, secara umumnya maca adalah selamat untuk dimakan atau digunakan untuk lelaki dan wanita kerana mengandungi pelbagai khasiat untuk kesihatan. Menurut Evi Nur Afifah, Thorx yang dikeluarkan khusus untuk kaum lelaki, mereka tidak perlu bimbang menggunakannya kerana ia diperbuat daripada bahan organik yang berkualiti tinggi.


“Dengan menggunakan bahan organik yang dipilih dengan teliti, pengguna tidak perlu risau tentang kesan sampingan yang tidak diingini sekali gus ia memberi keyakinan dan keselesaan kepada pengguna dalam mengambil produk ini sebagai suplemen, Beliau menambah, Thor X pernah memenangi World Consumer Health Brand Awards 2023 dan South East Asia Organic Awards.



“Kejayaan ini mengukuhkan reputasi dan bukti keunggulan Thor X sebagai produk yang berkualiti tinggi dan diiktiraf pada peringkat global. Melengkapkan lagi kecemerlangan produk kesihatan ini, pada majlis hari juga, ThorX mendapat anugerah Asia Halal Brand Awards dalam kategori Best Men Supplement. “Ia adalah anugerah yang khusus diberikan kepada produk yang sudahpun mendapat sijil halal yang diadili lima juri berkaliber,” katanya. Menghapuskan keraguan pengguna untuk menggunakan produk ini, suplemen keluaran Branz Marketing Sdn Bhd ini juga mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.



Caprice Pengasas Bersama ThorX

Branz Marketing berbesar hati melantik Ariz Ramli atau lebih dikenali sebagai Caprice pengasas bersama produk suplemen ini. Pelantikan itu sesuai kedudukan beliau sebagai seorang penyanyi, ahli perniagaan dan pempengaruh media social yang boleh membawakan mesej positif kepada golongan lelaki terutamanya kepada para suami.


Suami sebagai ketua keluarga harus bijak memainkan peranan mereka melaksanakan tanggungjawab sebagai ketua keluarga. Kebahagiaan bukan hanya terletak kepada kemampuan material namun juga keperluan batin pasangan.



“Saya teruja apabila menjadi pengasas bersama produk suplemen ini kerana Thorx adalah suplemen yang diperbuat daripada bahan organik berkualiti tinggi tanpa kesan sampingan. Ia selamat digunakan dan sudahpun mendapat pengiktirafan pada peringkat global,” katanya.

Untuk maklumat lanjut sila layari laman web dan laman sosial di THOR X 
Laman Web :  https://thor-x.com/