Terkini | New

Two L Perkenal Fesyen Bersaiz Besar di The Starhill

Two L Perkenal Fesyen Bersaiz Besar di The Starhill

Mempamerkan pelbagai warna dan fesyen di Love Large Fashion Fest


KUALA LUMPUR, 28 OKTOBER 2023 – Two L, jenama fesyen berusia 23 tahun, melancarkan butik mewahnya dengan pertunjukan fesyen yang gah, bertemakan "Love Large Fashion Fest," di The Starhill hari ini.



Mempelopori fesyen wanita, Two L memperkenalkan koleksi pakaian wanita yang komprehensif, mentakrifkan semula landasan dengan saiz antara S hingga empat XL antarabangsa. Menggunakan landasan pameran menggabungkan trend dinamik korporat, kasual, keperluan dan terkini, menjanjikan pengalaman gaya yang merangkumi semua.




Two L telah menyertai landasan yang dibina bersama jenama saudaranya, musii, secara kolektif memulakan misi untuk menawan dunia fesyen di seluruh Malaysia melalui rangkaian luas mereka di 16 lokasi sambil meletakkan sasaran mereka pada pengembangan antarabangsa.






Butik Two L di tingkat satu The Starhill, Kuala Lumpur

Datin Nicsofia Lau, pengasas Two L dan musii berkata, “Misi kami adalah untuk memastikan setiap pelanggan sentiasa ke hadapan dengan produk dan perkhidmatan berkualiti, memenuhi permintaan canggih wanita moden. Kami menawarkan pakaian sedia untuk diperibadikan yang memperkasakan wanita untuk kelihatan dan merasai yang terbaik."



Beliau menambah, “Keistimewaan kami terletak pada penggunaan fabrik dan corak yang indah, memenuhi keperluan yang pelbagai, menjadikan jenama kami benar-benar tersendiri. Two L menawarkan julat saiz terluas di Malaysia, dari S hingga 4XL, dan memegang pensijilan 'Malaysia Book of Record – Biggest Woman Pants Replica'."

Ketua Pegawai Eksekutif musii, Mansee Lau, menekankan, "Matlamat kami adalah untuk menawarkan kesesuaian sempurna yang memperkasakan wanita, membantu mereka memancarkan keyakinan. Reka bentuk kami memberi penghormatan kepada semua wanita, untuk setiap musim dan acara. musii lebih daripada fesyen; ia adalah simbol kehidupan yang berkualiti."



Hadir di Pesta Fesyen Besar Cinta ialah, Pencipta Digital MaoMao, dan pelakon tempatan Meeki. Kedua-dua personaliti membuat kenyataan fesyen yang luar biasa apabila mereka menyarungkan koleksi indah "Spring Scenery" oleh Two L.

Koleksi "Spring Scenery" ialah gabungan seni dan fesyen yang menakjubkan, menarik inspirasi utamanya daripada seni lukisan dakwat Oriental tradisional, satu bentuk seni yang berakar umbi dalam permaidani warisan budaya yang kaya.

Ciptaan hebat ini dengan lancar menggabungkan teknik yang dimuliakan masa seperti fabrik jacquard, dilengkapi dengan simpulan Cina yang rumit, sulaman indah, berlian yang berkilauan dan mutiara yang berkilauan. Unsur-unsur ini secara kolektif berfungsi untuk menyerlahkan keanggunan dan kualiti mulia wanita, menyelitkan keseluruhan koleksi dengan kedalaman, daya tarikan, dan aura kecanggihan yang tidak dapat dinafikan.


###

Mengenai Kumpulan Two L

Kumpulan Two L telah diilhamkan oleh Dato Lee Nam Chuan dan Datin Nicsofia Lau pada tahun 2001 untuk menerajui barisan penyelesaian fesyen baharu untuk alaf baharu. Dalam industri yang mencabar dengan permintaan canggih yang berterusan ini, "Apa yang Wanita Mahukan" melambangkan panggilan untuk barisan fesyen yang lebih diperibadikan dan disesuaikan. Sebagai salah satu peruncit jenama pakaian yang paling terkenal dan ikonik di Malaysia, Two L Group kini mengendalikan 16 cawangan di seluruh negara dan menjurus kepada pengembangan antarabangsa.

Matlamat Syarikat adalah untuk membantu pelanggan memperoleh keyakinan dan mentakrifkan semula kecantikan melalui produk dan perkhidmatan premium mereka. Daripada memilih fabrik terbaik kepada menyediakan perkhidmatan yang diperibadikan ditambah dengan trend fesyen terkini dengan kelengkapan tersuai dan kedai konsep cantik yang menggembar-gemburkan perkhidmatan eksklusif, adalah menjadi matlamat Two L untuk memenangi hati pelanggan mereka dan menetapkan penanda aras kecemerlangan baharu untuk industri.



Untuk maklumat lanjut tentang Two L, sila layari https://2lfashion.com/, Facebook, Youtube dan Instagram.



Untuk maklumat lanjut tentang musii, sila layari https://musiimy.com/, Facebook dan Instagram.