Terkini | New

SAMA-SAMA HOTEL, Menampilkan Selera Warisan Nusantara Ramadhan 2018

Pakej Berbuka Puasa di SAMA SAMA HOTEL KL INTERNATIONAL AIRPORT, Menampilkan Selera Warisan Nusantara Ramadhan 2018

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Bufet Ramadhan Sama-Sama Hotel KL International Airport adalah lokasi terbaik bagi kaki makan untuk menjamu selera sambil menikmati pemandangan penerbangan kapal dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur berhampiran hotel bermula 19 Mei ini. 

Bertemakan Selera Warisan Nusantara, juadah istimewa disediakan khas oleh pasukan kulinari hotel diilhamkan dari konsep Kepulauan Nusantara. 

Harga Bufet Ramadhan.
RM 135/nett per person (HARI BIASA)
RM 99/nett per person (HARI MINGGU)

Promosi early bird : 
RM 95/nett per person 
Tempahan sebelum 7 may



Ternyata rakyat Malaysia mencintai Buah durian dan anda dapat merasa durian D24 dan IOI yang cukup-cukup sedap.





Pengunjung akan dihidangkan dengan irama tradisional Ghazal 
dari kumpulan Suara-Suara Otai sebaik melangkah masuk ke ruang legar hotel. Pertunjukkan akan menjadi peneman tatkala pengunjung menjamu selera sepanjang promosi Ramadan berlangsung. 



Pengunjung juga boleh menikmati pelbagai hidangan disediakan bak konsep gerai bazar Ramadan juga n masakan secara live oleh pasukan kulinari diketuai Chef Eksekutif, Chef Ahmad Farhan Noorzali.




Nikmatilah juadah kegemaran tempatan Malaysia seperti kari ikan merah dan daging masak cili padi 






Hidangan sajian jalanan popular Thailand , Goi Pad Krapao dan green curry yang menarik perhatian.








Turut disajikan adalah aneka menu pencuci mulut termasuk kek apam balik, rojak buah, pencuci mulut tempatan seperti banyak lagi sudah pasti mengiurkan para pengunjung.








Bagi pengunjung yang meminati masakan secara langsung boleh menuju kei gerai barbeku dan nikmati juadah popular hotel seperti Sate, Ikan Bakar dan Tandoori India. Salah satu tarikan buka puasa di hotel kali ini juga adalah Kambing Golek yang dihidangkan bersama sos lada hitam cendawan, bbq dan rosmary








Hotel juga menyediakan tempahan private atau kumpulan dari 50 orang ke atas. Bilik jamuan khas akan disediakan untuk tempahan  bagi majlis berbuka puasa seperti bersama keluarga, sahabat  dan juga rakan perniagaan.



Untuk maklumat lanjut atau tempahan boleh menghubungi Bahagian Jualan ditalian +603.8787.3333 atau e-mel: sales@samasamahotels.com

Alamat : Jalan CTA 4B, 64000 KLIA, Sepang.