Terkini | New

Pelancaran Event Product Plantronics Fitness & Lifestyle Bersama Produk Terbaru #BackBeatFIT 3100

Pelancaran produk terbaru Plantronics.
Fitness & Lifestyle New Products Launch bertempat di The Playground Bangsar. Jom kita lihat produk terbaru dari  Plantronics South East Asia.



Bagi peminat sukan dan suka travel kita telah tiba masanya untuk anda dapat merasai pengalaman terbaru bersama fon telinga dan earphone yang sesuai di pakai ketika bersukan di gym atau berjogging dengan selesa.



Plantronics melancarkan 5 earphone / headphone Plantronics yang didatangkan dalam koleksi BackBeat FIT dan BackBeat GO yang sesuai digunakan dalam semua situasi dan keadaan. 




Hadir dengan earphone tanpa wayar dan kalis air yang pertama di dunia. Terdapat 2 model bagi mereka yang aktif dan 2 headphone pembatalan bunyi (noise cancelling) untuk mereka yang kerap travel dan mengembara.


Koleksi Plantronics tanpa wayar (wireless) dan kecil ini boleh di sambungkan ke device dan smartphone anda melalui peranti bluetooth. 


BackBeat FIT 2100 
Warna: Black, Grey, Blue dan Lava Black 
Harga: RM499 

BackBeat FIT 2100 merupakan model terbaru untuk koleksi BackBeat FIT. Sesuai untuk mereka yang aktif seperti bersukan dan aktiviti lasak kerana ia kalis air dan peluh.



BackBeat FIT 350 
Warna: Black/Grey, Grey/Bone dan Grey/Blu
Harga :RM 399

BackBeat FIT 350 adalah tanpa wayar (wireless) lagi berkualiti. Mempunyai cangkut untuk keselesaan di telinga dengan ketahanan 6 jam dalam sekali cas.



BackBeat FIT 3100 
Warna: Black dan Grey
Harga: RM799

Sangat sesuai untuk mereka bersukan dan aktiviti lasak atau berlari kerana bentuk grip yang selesa ketika berada di telinga.
Earphone kalis air dan senang dicas dengan casing yang menarik. 




BackBeat GO 810 
Warna: Graphite Black, Navy Blue dan Bone White 
Harga: RM799

BackBeat GO 810 Headphone wireless yang nampak menarik dan fon telinga lembut dan fleksibel yang mempunyai ketahanan bateri sehingga 28 jam. 

Pemakaian yang selesa tidak kira aktiviti atau di gunakan pada saat tahan lama. Terdapat fungsi teknologi Active Noise Cancelling (ANC) yang akan menyekat bunyi bising di luar sesuai untuk travel.



BackBeat GO 410 
Warna: Graphite dan Bone 
Harga: RM649

BackBeat GO 410engan teknologi Active Noise Cancelling (ANC) 
dan ketahanan bateri sehingga 10 jam sesuai sangat untuk mereka yang selalu travel.


Kualiti audio Plantronics yang terbaik dan secara unik menawarkan Sentiasa Ciri AwareTM yang membolehkan peminat luar untuk "mendengar apa yang benar-benar penting" 

Pengguna di seluruh dunia boleh memilih produk Plantronics yang baru untuk sesuai dengan bergaya, pengalaman yang di inginkan.








Pelancaran produk terbaru Plantronics ini menampilkan pelbagai nama-nama terkenal dalam peminat sukan dan influencer media sosial untuk mencuba sendiri kehebatan fon telinga terbaru ini.

Peserta turun mencuba sendiri penggunaannya ketika melakukan aktiviti lasak pantas di gym.



Bagi mereka yang ingin menguji sendiri keselesaannya dan bunyi yang menarik boleh terus mencuba dan merasai sendiri kehebatannya.

Koleksi terbaru BackBeat FIT 3100, BackBeat FIT 350, BackBeat GO 810 di kedai alat gajet besar seperti Gadget Zone SDN BHD, Charlie Cellular Sdn Bhd, i-study Penang. 

The BackBeat FIT 2100 dan BackBeat GO 410 boleh didapati bermula November 2018.