Terkini | New

Hide and Seek Minako Cerita Seram Indonesia

Bagi peminat filem seram anda pasti ingit menonton Hide and Seek Minako ini. Berasal dari urban legend Jepun, Hitori Kakurenbo ialah sebuah permainan sorok-sorok dengan ritual memanggil arwah dengan menggunakan patung.

Menonton #HideandSeekMinakoMY bukan sekadar pengalaman mengerikan tapi mengancam nyawa! Tengok di pawagam mulai 28 Feb! Jom ramai-ramai terjah Tgv cinemas.



Menceritakan tentang sekumpulan sahabat remaja yang mengadakan reunion di sekolah lama mereka. Salah seorang dari mereka mencadangkan bermain sorok-sorok dengan menggunakan sebuah boneka Itchimatsu dari Jepun bernama Minako.




Permainan sorok-sorok Minako sendiri berasal dari urban legend Jepun iaitu Hitori Kakurenbo, sebuah permainan sorok- sorok dengan ritual memanggil arwah dengan menggunakan boneka. Suasana ceria reunion berubah menjadi pengalaman mengerikan. Bukan sekadar mengancam nyawa, tapi juga menguji kekuatan persahabatan mereka.


Hide & Seek Minako sidang media di hadiri 5 bintang utama filem iaitu (Miller Khan, Nicky Tirta, Ario Astungkoro, Novinta Dhini & Regina Rengganis) turut serta adalah director, Billy Christian dan producer, Wida Handoyo.

Pada malam Gala Piemiere pulak penonton terpilih dapat menyaksikan Hide and Seek Minako bersama bintang utama filem tersebut.




Jangn lupa untuk bergambar bersama Minako jika anda berani?


Jangan lupa menyaksikan #HideandSeekMinakoMY  di seluruh 40 pawagam berhampiran anda. 

Lawati website untuk memenangi 
hadiah psercutian di Bali, Indonesia.