Terkini | New

Kasut Menarik Sesuai Semua Acara Bersama Moodboard Di Shopee

Kasut Menarik Sesuai Semua Acara Bersama Moodboard Di Shopee dan Diskaun sehingga 70% dan kasut RM1 untuk peminat Moodboard.

Mencari pasangan yang sempurna untuk melengkapkan penampilan tidak semestinya menjadi urusan yang mahal dan membosankan. Pilihan menarik bersama Moodboard kini ditubuhkan dengan tujuan untuk mengumpulkan pelbagai jenama dan gaya di bawah satu bumbung.

Moodboard membawa banyak pilihan kasut lelaki dan wanita dari jenama seperti Amori, Everbest, Mi Mancci, Joy & Peace, Jaguar dan Santa Barbara Polo & Racquet Club (SBPRC). Untuk menjadikan rakyat Malaysia bergaya. Moodboard membawa banyak kegembiraan dalam dunia kasut dengan penjualan Moodboard Mega sehari yang diadakan pada 25 Oktober.


Di kedai rasmi Moodboard di Shopee, diskaun sehingga 70% akan ditawarkan untuk sandal, kasut tumit, kasut fashion dan banyak lagi. Terdapat juga baucar kedai seperti diskaun 50% tanpa perbelanjaan minimum (terhad RM15), diskaun RM5 dengan perbelanjaan minimum RM60, diskaun RM15 dengan perbelanjaan minimum RM110 dan diskaun RM40 dengan perbelanjaan minimum RM200 yang boleh didapati oleh rakyat Malaysia sebelum mendaftar keluar untuk menikmati penjimatan yang lebih besar pada sepasang kasut baru mereka.

Selain itu, mereka yang membeli kasut mereka dari mana-mana lima kedai Moodboard akan dapat menikmati wang tunai RM3 dengan perbelanjaan minimum RM15 apabila mereka membayar menggunakan dompet mudah alih Shopee, ShopeePay.

Terdapat lebih banyak perkara yang perlu diperhatikan pada 25 Oktober kerana enam gaya kasut yang berbeza dari pelbagai jenama hanya berharga RM1 semasa Shocking Sale sepanjang hari. Selain itu, jangan terlepas siaran langsung Moodboard di Shopee Live yang berlaku pada pukul 12pm untuk mengetahui lebih lanjut mengenai jenama serta rangkaian kasut bergaya yang dibawanya. 

Nantikan halaman Facebook Shopee (https://www.facebook.com/ShopeeMY) dari sekarang hingga 25 Oktober kerana akan ada baucar Moodboard bernilai RM100 untuk anda tebus. Nikmati lebih banyak penjimatan dengan diskaun di kedai semasa anda membeli kasut kegemaran anda dari Moodboard semasa Jualan Besar 11.11 Shopee berlangsung dari 26 Oktober hingga 11 November. 

Jom sama-sama kita terjah untuk mendapatkan pilihan-pilihan kasut yang menarik kunjungi https://shopee.com.my/moodboardshoes.os