Terkini | New

DOMINO'S PIZZA Kini Mengeluarkan Sos Samyeang Terbaru.

DOMINO'S PIZZA Kini Mengeluarkan Sos Samyeang Terbaru.

Pizza Samyang Domino's mendapat sambutan yang amat baik, Dengan itu Dominos Pizza kini mengeluarkan sos samyeang buat peminat-peminat sos samyeang korea. Anda boleh dapatkan sos samyeang terbaru ini di cawangan Dominos Pizza berdekatan anda. 
@dominosmy

Sos Samyeang yang kini boleh didapati di semua cawangan Domino’s dengan harga RM19.90 untuk add on atau RM24.90 untuk ala carte.
www.dominos.com.my


Sos Samyeang terbaru diilhamkan oleh rakyat Malaysia yang sukakan makanan dan budaya Korea. Domino's Pizza telah melancarkan Pizza Samyeang dan Ayam haseyo baru-baru ini dan produk tersebut telah mendapat sambutan hangat dari pencinta pizza.  Sos Samyeang diilhamkan dari gabungan Korea dengan citarasa yang manis dan rasa pedas yang memberikan rasa pedas yang pasti mantap.


Proses pembangunan Sos Samyeang terbaru mengambil kira-kira enam bulan untuk disiapkan. Ini untuk memastikan bahawa sos baru mengekalkan rasa asli Korea yang dapat menepati citarasa rakyat Malaysia.



Sekarang rakyat Malaysia akan berpeluang menikmati Sos Samyeang terbaru dengan mana-mana hidangan kegemaran mereka kerana kini terdapat dalam botol yang senang di bawa. 



Sos Samyeang adalah penambahan menu pizza Domino's Samyeang yang boleh didapati dalam tiga jenis, Samyeang Tuna Pizza, samyeang Chicken Pizza dan Samyeang Beef Pizza.



Di samping hidangan pizza, terdapat juga hidangan sampingan ayam yang Ayamhaseyo, sayap ayam yang dibakar dengan limpahan sos Samyeang yang menggabungkan kedua rasa  manis dan pedas yang sempurna untuk melengkapi setiap hidangan.




Promosi Super Tuesday untuk setiap hari Selasa di mana anda boleh mendapatkan pizza samyeang bersaiz kecil untuk harga RM3.90 apabila anda menempah pesanan dalam talian dan bawa pulang.



Pastikan anda mencuba Coklat Moist Lawa yang sedap dengan limpahan coklat yang berkualiti.


Kami sempat melihat demo masakan di mana Sos Samyeang terbaru dapat menambahkan lagi sensasi samyeang untuk hidangan menu makanan anda. Anda boleh memasak dengan ayam, mee goreng, ikan. Sebagai sos pencicah untuk kentang goreng, machos, dan keropok lekor.



Campuran sos samyeang dapat membangkitkan rasa pedas buat masakan dan lebih unik menjadikan rasa yang lain dari masakan biasa.

Ikan bawal 3 rasa yang di campur sos samyeang.



#Samyeangkan Challenge.
amyeangkan Challenge kali ini dengan berkongsi dengan kami bagaimana makanan dan menu resepi unik anda menggunakan sos samyeang dan muat naik gambar atau video hidangan ke Facebook & Instagram dan hashtag #samyeangkan #asamyeang & @DominosMY 

Makanan dan resepi yang paling kreatif membolehkan anda berpeluang untuk menangp Pizza Domino bernilai RM200. Cabaran ini akan tamat pada 26 April 2018, 11.59PM 
Pastikan anda menetapkan setting public untuk mudah di lihat.

Untuk membuat pesanan , layari www.dominos.com.my atau hubungi 1300-888-333 atau lawati kedai Pizza Domino terdekat sekarang! 

WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM