Terkini | New

KL JOURNAL, Bufet Ramadhan Menikmati Selera Malaysia

Pakej Berbuka Puasa di HOTEL KL JOURNAL, Menampilkan pelbagai hidangan. Memilih tema "Selera Malaya" untuk bufet Ramadhan kali ini, akan menghidangkan hidangan klasik dan moden Malaysia. Bagi mengimbau suasana lama zaman kanak-kanak di Malaysia.

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Bufet Ramadhan Hotel KL JOURNAL adalah lokasi terbaik yang terletak di Bandaraya Kuala Lumpur berdekatan dengan pusat membeli belah Sungai Wang dan Pavilion.


Harga Bufet Ramadhan.
Dewasa : RM 118 nett/person
Kanak-kanak (Bawah 5 tahun) : PERCUMA !

Early Bird Promotion (1 - 17 May 2018)
Dewasa : Potongan sebanyak 30%
Kanak-kanak (11 tahun dan kebawah) : Potongan sebanyak 50%


Pelbagai jenis masakan di antaranya Ikan Pari Asam Pedas, Ayam Kapitan & Percik, Seafood Tom Yam, Soto Ayam, Kambing Masak Kurma, Pasembur, Rojak Buah, Otak-otak Muar dan banyak lagi menjadi pilihan pengunjung.
















Pelbagai pilihan untuk anda menikmati bufet Ramadhan kali ini dan pastinya anda akan perpesona dengan hidangan yang menyelerakan bersama KL Journal.

Sebarang tempahan, 
Anda boleh hubungi atau hantarkan email anda :
Tel ; 03-2110 2211 
Email : inquiries@kljournal.com

Kuala Lumpur Journal
No. 30 Jalan Beremi, Off Jalan Sultan Ismail Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia




Dboy