Terkini | New

Dewan Banquet Astana Cyberjaya Serba Lengkap Untuk Bakal Pengantin

Dewan Banquet Astana Cyberjaya.

Kali ini kami berkesempatan untuk melihat sendiri Dewan Banquet Astana Cyberjaya yang cukup cantik dan sangat besar untuk majlis-majlis perkahwinan yang serba lengkap.

Dewan Banquet Astana Cyberjaya merupakan dewan yg serba lengkap lagi cantik dan tampak mewah. kedudukannya yang begitu strategik juga, membuatkan Dewan Banquet Astana Cyberjaya ini sangat sesuai untuk sebarang majlis seperti majlis perkahwinan dan majlis-majlis korporat mahupun majlis tertutup.





Sesuai kepada anda yang mencari pakej perkahwinan yang lengkap dengan sepasang busana pengantin (tempah khas baru) , DJ, dan dekorasi pelamin yang eksklusif, Photo dan rakaman video yang profesional, makanan (catering) yang sedap dan enak.

Kawasan tempat letak kereta yang luas dan dewan yang dapat menampung hampir 1000 tetamu pada satu-satu masa. Dewan ini juga dilengkapi dengan sistem audio visual, sistem projector dan live streaming. 


Dewan Banquet Astana Cyberjaya mempunyai pakej perkahwinan yang sangat istimewa. Dewan Banquet Astana Cyberjaya mempunyai 2 Dewan Besar sesuai untuk majlis yang bakal di raikan oleh bakal raja sehari nanti.. 



 Banquet Hall.
Anda pasti tertawan dengan pelamin dan susun atur dewan yang cantik dan indah bagaikan majlis perkahwinan artis-artis tanahair. 








Hiasan lampu serta bunga-bunga yang mekar di dalam dewan sangat cantik dan teratur. Warna-warna menarik yang pasti menjadi pilihan anda.

Kami sertakan pakej-pakej menarik menanti pasangan dan bakal mempelai untuk memilih sendiri pakej yang sesuai untuk anda.









Sebelum melihat Orkid Hall kita sama-sama saksikan video yang serba cantik pengantin meraikan hari bahagia mereka. Dewan Banquet Astana Cyberjaya pasti akan membuatkan bakal raja sehari anda lebih bermakna nanti.


Orkid Hall.
Dewan Orkid hall sedikit kecil tetapi mampu memuatkan lebih daripada 350 pengunjung. Kami sertakan pakej menarik untuk pilihan anda.












Tak lupa juga terdapat pakej perkahwinan untuk masyarakat india dengan pakej dan harga yang menarik juga. Makanan juga sesuai dengan citarasa india yang pastinya memikat hati.




Semoga dengan adanya pakej ini, lebih ramai bakal pengantin dapat merealisasikan impian untuk melaksanakan majlis walimatururus di dewan yang serba elegan dan eksklusif. 

Kami sertakan sekali video-video menarik di sekitar majlis yang berlansung di Dewan Banquet Astana Cyberjaya. 





Anda boleh hubungi segera WEDDING PLANNER & konsultasi untuk sebarang temujanji / pertanyaan / tempahan
pakej. Anda akan dibawa melihat sekitar dewan dan fasiliti yang anda akan nikmati nanti. Apa tunggu lagi! bawa pasangan anda bersama jom-jom!

Untuk maklumat lanjut, 
boleh menghubungi pegawai bertugas, 
Whatsapp / Call WEDDING PLANNER
EN ZAIDI 019-7902090
CIK AZLIEKA 019-2643090
CIK AINUL 012-5192090
EN SYAHMI 019-4152090
(KORPORAT)


Email : dewancyberjaya@gmail.com