Terkini | New

Promosi Buffet Ramadhan 2019 Di Rajawali Coffee House di Resort World Awana

Promosi Buffet Ramadhan 2019 Di Rajawali Coffee House di Resort World Awana

Pakej Berbuka Puasa di Rajawali Coffee House di Resort World Awana, Menampilkan pelbagai hidangan dengan konsep bazar malam Ramadhan

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Resorts World Genting sekali lagi menjemput semua orang ramai untuk berbuka puasa di bulan Ramadhan mereka di puncak gunung. Buffet Ramadan terkenal di Rajawali Coffee House di Resort World Awana mempunyai lebih dari 100 hidangan bertema buffet Malam Bazar di Awana Bazar dengan koleksi gerai makanan dan minuman yang diatur seperti pasar malam untuk anda nikmati.


Harga Bufet Ramadhan.
Dewasa : RM 118
Kanak-kanak (12 tahun ke bawah dan warga emas ) : RM 59

Tempahan awal sebelum 9 may 2019 : Rm 98
Tempahan melebihi 30 orang dewasa : Rm 88

Parking percuma untuk 2 jam.
Persembahan ghazal juga turut memeriahkan pengunjung pada setiap hari minggu.



Lebih15-20 gerai dengan hidangan rasa masakan Melayu dari seluruh negara. Gerai-gerai masakan menarik seperti ayam percik, rendang tok, otak-otak dan satay.







Hidangan paling menarik adalah di Rosie's Stall , daging kambing Australia yang dipanggang disajikan dalam semua sos lada hitam dan pudina. Pilihan masakan mamak seperti murtabak dan roti canai. Terdapat juga pais ikan tempoyak, nasi kandar briyani, nasi kerabu dan pelbagai jenis sup meletup 'Abe'




Pihak Rajawali Coffee House Hotel Awana menyediakan lebih daripada 40 jenis kuih muih tradisi melayu dan gorang-gorengan menarik seperti keropok lekor, apam balik, pisang bakar kelapa parut dan cempedak goreng.





Masakan bertambah menarik dengan hidangan air teh tarik dan pelbagai jenis minuman lain termasuklah abc. Pilihan buah-buahan tempatan seperti Mangga, cempedak, mata kucing dihidangkan kepada anda.

Jangan ketinggalan untuk menikmati Bufet Ramadan 2018 di Rajawali Coffee House Hotel Awana Resorts World Genting bermula 6 May hingga 4 Jun 2018.

hubungi 03-6101 1118
Rajawali Coffee House : 016-3880390 \ 03-64369000.
Lawati www.rwgenting.com