Terkini | New

Promosi Buffet Ramadhan 2019 Di Sime Darby Convention Centre

Promosi Buffet Ramadhan 2019 Di Sime Darby Convention Centre.

Promosi pakej Berbuka Puasa di Sime Darby Convention Centre Bertemakan ''Jalan-Jalan Ramadhan Buffet'' Menampilkan pelbagai hidangan tradisional dan barat yang istimewa.

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.



Buffet Ramadhan Sime Darby Convention Centre menawarkan pelbagai jenis menu menarik dari Restaurant Halia dan China Treasures pula menawarkan ''Ramadhan Dinner Indulgance''. Lokasi yang menarik dan hall yang besar sesuai untuk menikmati hidangan dengan selesa.

Harga Buffet Ramadhan.
Tempahan awal dari :1 hingga 31 March 2019
Dewasa : Rm69++

Tempahan awal dari : 1 April hingga 5 May 2019
Dewasa : RM 79++

Harga Asal :
Dewasa : Rm 99++
6 may hingga 2 jun 2019
kanak-kanak yang berumur 5 - 12 tahun
warganegara emas mendapat potongan harga sebanyak 25%.

Tempahan dan pembelian melebihi 10 anda akan mendapat percuma 1 voucher sesuai bagi mereka yang mempunyai keluarga besar dan kawan-kawan yang ramai.


Jalan-Jalan Ramadhan Buffet kali ini berkonsepkan hidangan terkenal dari lokasi-lokasi serata Malaysia seperti Jalan Doraisamy, Jalan Sungkai, Jalan Kepong, Jalan Daud, Jalan Imbi dan Jalan Lang Emas.

Terdapat lebih dari 30 stesen "masakan live" yang menawarkan lebih dari 100 jenis juadah seperti sup gearbox berempah, laksam Kelantan, gulai kawah, lidah bakar, kacang pool dan banyak lagi.













Jalan-Jalan Ramadhan Buffet menyediakan masakan tempatan yang menarik sambil menyediakan pelbagai gerai -gerai yang menggabungkan masakan jalanan dengan keselesaan kualiti lima bintang.



Anda dapat melihat pelbagai jenis kuih muih Malaysia dan serta pelbagai juadah yang menarik. Buah-buahan segar untuk pencuci mulut anda.












Pilihan makanan barat, Jepun dan Thailand pasti menarik perhatian anda.







Restoran China Treasure Konvensyen Sime Darby (SDCC) akan menawarkan tradisi bufet 'Ramadhan Dinner Indulgence' pada bulan Ramadhan. Seperti tahun-tahun sebelumnya, promosi menawarkan pengunjung menyajikan hidangan makan malam dim sum dengan 79 jenis sajian pilihan dim sum berserta 69 hidangan menarik. 









Meriah dengan pelbagai jenis makanan dan hidangan yang susah untuk didapati anda boleh rasainya di sini. Antara menu tambahan menarik, citarasa utama chef termasuk cendawan shimeiji goreng bersama telur Masin dan serbuk cili, Ikan kap kukus, udang mentega, ayam goreng dan Itik panggang.















Penuh dengan menu menarik bagi anda untuk berbuka puasa pada bulan Ramadhan nanti. Anda boleh berkongsi kegembiraan dan menikmati makanan menarik di sini dan jangan lupa share jika menarik.

Untuk tempahan :
“Jalan-Jalan Ramadhan Buffet” anda boleh hubungi 03-2089 3799 atau email ke : halia.sdcc@simedarbyproprety.com manakala

Ramadhan Dinner Indulgence
Hubungi di talian 03-2089 3788 ataupun email kepada chinatreasures.sdcc@simedarbyproperty.com