Terkini | New

SECRETMODEST dari ASFARENA

Pelancaran majlis tandatangan mou dan memperkenalkan duta terbaru SecretModes by Asfarena iaitu Puan Salamiah Hassan.

Suatu kelainan rekaan SECRETMODEST dari ASFARENA. Sentuhan dengan rasa kreativiti penuh illusinasi. Tercetusnya SECRETMODEST ini adalah dari jiwa dan sebuah perjalanan dari seorang tukang jahit yang bukanlah yang meminati menjahit namun kerjaya yang dibawa 20 tahun ini telah menempuh satu perjalanan yang amat panjang, dengan liku dan ranjau yang hebat. 



SECRETMODEST mengisahkan idea idea rekaan dengan kretiviti penghasilan dari pembuatan kepada perincian yang dicipta khusus untuk sesuatu rekaan yang akan dipamer untuk suatu suatu musim yang akan di ketengahkan.



la tidak dibuat dengan kuantiti yang banyak kerana pengasilannya adalah hasil kretiviti minda yang halus serta pembuatan yang rumit juga mengetengahkan jahitan Couture Haute disetiap rekaan, walaupun sepasang skirt.








Founder ASFARENA menghabiskan masa 20 tahun dengan mencuba dan membuat penambahbaikkan kepada setiap potongan pakaiannya dan menokok tambah kepada idea kretiviti apa yang telah tersimpan didalam mindanya selama ini. Dengan menterjemahkan dalam rekaannya SECRETMODEST Kesenian, keunikkan serta kretiviti inilah yang dihasilkan dalam keseluruhan idea idea rekaan beliau kepada mereka yang menghargai seni jahit tangan.




Bakal berada di pasaran e-commerce dan pelancaran penuh pada pertengahan aidilfitri kelak. Dengan mengetengahkan icon SECRETMODEST Puan Salamiah Hassan yang sudi bekerjasama untuk tempoh April 2018 April 2019. SECRETMODEST akan mereka setiap pakaian yang akan di pakai oleh Puan Salamiah Hassan, di setiap aktiviti nyanyian beliau.









Pemilihan Puan Salamiah Hassan adalah kerana bersesuaian perwatakkan dan karisma beliau yang mencerminkan diri seorang wanita yang versertail dan berpenampilan sesuai rekaan SECRETMODEST yang mementingkan elemen kreatif dan unik. Semoga SECRETMODEST membawakan sesuatu yang baru dalam era-rekaan fashion dari hasil pembuatan dan gabungan teknologi terkini rekaan.

Untuk maklumat lanjut layari laman web:
Website - www.secretmodest.my 
Instagaram : secretmodest.co 
Facebook :secretmodest