Terkini | New

I LOVE COFFEE & TEA EXPO

I LOVE COFFEE & TEA EXPO

Pameran I LOVE COFFEE & TEA EXPO anjuran Golden Land Expo (M) Sdn. Bhd. yang bermula dari 24 Jun hingga 30 Jun 2019. Waktu  bermula dari 10 pagi sehingga 10 malam di pusat membeli belah Da Men Mall, Subang Jaya sepanjang 7 hari berlansung.





Terdapat juga gerai- gerai bertema unik dan aktiviti menarik akan diadakan juga setiap hari.
Pelbagi promosi-promosi yang menarik dengan harga berpatutan kepada semua peminat kopi dan teh, persembahan dan pertandingan yang menarik seperti pertandingan mewarna yang bertemakan kopi untuk kanak-kanak dan orang dewasa.



Bagi merapatkan diri pada masyarakat satu program khidmat masyarakat telah berlansung pada 28 Jun (Jumaat) menjemput dua  Rumah Orang Tua dari (Yi Xing USJ Old Folks Home) dan (Rumah Charis Old Folks Home)  bagi meraikan menjamu makanan dan membuat aktiviti melakar hiasan kegemaran diatas kek /kopi dan biskut-biskut hiasan yang menarik..









Kanak-kanak dari Pertubuhan Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah(RACTAR)juga dijemput untuk melibatkan diri dan mempelajari proses-proses yang menarik membuat dan hiasan serta menikmati produk buatan mereka sendiri.








Objektif utama bagi CSR Program ini adalah bersama mereka semua agar aktiviti ini dapat merapatkan hubungan mereka dengan pembuat roti dan kek supaya menjadikan kenangan manis dan menceriakan mereka. Paling penting ialah pameran I LOVE COFFEE & TEA ini adalah percuma. Bagi mereka yang berdekatan jom singgah merasai pelbagai jenis kopi dan minuman.