Terkini | New

GSC Popcorn Walk 2019 Meriah

GSC Popcorn Walk 2019 berlangsung di IOI City Mall, Putrajaya. Perjalanan sejauh 5 kilometer dan peserta berpeluang bermain pelbagai permainan menarik serta hadiah untuk di menangi. Seramai lebih 2000 peserta turut sama-sama mengambil bahagian.

Acara tahunan Golden Screen Cinemas Popcorn Walk telah berlansung di Symphony Walk, IOI City Mall dan dihadiri oleh Heng Beng Fatt, Deputy General Manager, GSC; Tung Yow Kong, General Manager, GSC Movies; Koh Mei Lee, CEO, GSC; dan Simon Foo, Managing Director, Sony Pictures Entertainment Malaysia yang sama-turut melancarkan GSC Popcorn Walk dan berjalan bersama.




GSC Walk Popcorn bermula pada 2017 sebagai perayaan ulang tahun ke-30 GSC. Semenjak itu, acara tahunan telah dihoskan sebagai sebahagian daripada usaha Gsc untuk memberikan pelanggan  pengalaman bersama dengan GSC.



Ia bertujuan untuk menyatukan keluarga dan peserta dengan perjalanan yang pasti menyeronokkan bersama makanan kesukaan peminat - popcorn!. Peserta dapat bersama-sama menikmati pelbagai jenis permainan dan hadiah menarik yang di tawarkan.










Akhir sekali peserta menonton filem animasi The Angry Birds Movie 2 setelah selesai acara menarik Gsc. Tambah menarik lagi peserta dapat bergambar bersama-sama maskot The Angry Birds dan meluangkan masa menonton bersama seisi keluarga.

Untuk maklumat lanjut sila lawati website at www.gsc.com.my dan hashtag #GSCPopcornWalk  .

#GSCPopcornWalk #GSCPopCornWalk2019 #TheAngryBirdsMovie# TheAngryBirdsMovie2 #dboystudio #Malaysiatravelblog #ioicitymall