Terkini | New

Majlis Pelancaran ERASE By Mkhan Dan Melantik Duta Terbaru Uyaina Arshad.

Soft launch whitening essence ERASE by Mkhan yang cukup meriah dengan suasana santai dan anggun bertempat di Ampang Glass house. Myra Khan turut memperkenalkan duta terbarunya Uyaina Arshad bagi produk kecantikkan Erase by Mkhan.




Produk Erase By Mkhan ini merupakan produk yang diformulasikan daripada bahan-bahan semulajadi, organik serta vitamin C dan mendapatkan kelulusan dari KKM & disahkan MOH Brunei & HSA Singapore.


Pemilihan Uyaina Arshad sebagi duta produk adalah beliau seorang muslimah yang lemah lembut dan cantik serta penampilan yang menarik bagus untuk dilihat oleh orang ramai.


Selain daripada personaliti Tv dan pengacara Iesya Toh turut serta adalah stokis, keluarga dan kenalan rapat yang turut sama membantu Bossbabe Mkhan sehingga berjaya menghasilkan produk kedua dan ketiga akan datang.






ERASE By Mkhan ini merupakan produk pencerahan kulit yang mampu menaikan seri wajah dengan hanya 2 saat sahaja. Apa yang menariknya produk ini adalah 100% semulajadi dan organik.




Selain memutihkan wajah ia mampu merawat kulit yang bermasalah jika di gunakan secara berterusan. Pada masa yang sama, membantu merawat kulit yang bermasalah dan sesuai untuk semua jenis kulit




Paling menarik adalah ia mengandungi SPF50 yang memberikann perlindungan dari sinar UV yang berbahaya serta vitamin C bagi membantu melembapkan kulit dan mencerahkan.




Antara kandungan Erase by Mkhan yang mempunyai banyak khasiat dan bahan-bahan semulajadi yang dihasilkan.

Vitamin E
1. Mencegah Penuaan 
2. Memulihkan Kulit Yang Terpapar Sinar Matahari 
3. Merawat Kulit Kering Kerana Cuaca Dingin

 MADU 
1. Mencerahkan Kulit 
2. Mengatasi Penuaan 
3. Memperbaiki Warna Kulit 

GINSENG 
1. Mengurangkan Kedut Dan Garis Halus 
2. Anti Penuaan & Menegangkan Kulit 
3. Bagus Untuk Kulit Sensitif Dan Berminyak 

SUSU KAMBING 
1. Melembutkan Dan Melembapkan Kulit 
2. Meregenerasi Kulit 
3. Mengatasi Jerawat

UVA PROTECTION 
1. Mencegah Kanser Kulit 
2. Mencegah Sunburn 
3. Anti Penuaan 

UVB PROTECTION 
1. Menghalang Proses Sintesis Melanin UVB 
2. Membantu Melambatkan Proses Degenerasi Sel 
3. Pemulihan Kulit 

JOJOBA OIL 
1. Meningkatkan Kesan Essential Oil (EO) 
2. Membantu Melembapkan Kulit Kering 
3. Melegakan Masalah Ekzema Dan Proriasis 





Penerimaan sebagai duta ERASE By Mkhan betul-betul diambil berat kerana beliau mempunyai kulit yang sensitif. Mula-mula di pakai dekat tangan dan kaki dahulu barulah mencuba ke bahagian muka. Produk ini tiada merkuri jadi bagus buat mereka yang ada dark circle di bawah mata.







Bagi mereka yang berminat bolehlah menghubungi stokis-stokis berhampiran dan melawati laman web dan laman social media mereka :