Terkini | New

Pembukaan realme Design Studio dan pelancaran realme C12 Dengan Tri-Kamera dengan Bateri 6,000mAh Pada Harga RM529

Tahniah realme atas pembukaan realme Design Studio dan pelancaran realme C12 Dengan Tri-Kamera dengan Bateri 6,000mAh Pada Harga RM529 hari ini.



Korang jangan lupa untuk datang ke realme 828 Fan Festival 2020 yang akan berlangsung pada 28 hingga 30 Ogos 2020 di realme Design Studio. 




828 realme Fans Festival akan diadakan di realme Design Studio. realme Design Studio, hanya 20 hari sahaja diambil untuk menyiapkan keseluruhan Design Studio.






realme 828 Fans Festival, antara jenama popular yang turut sama menjayakan 828 realme Fans Festival adalah seperti Laneige, Sunway Lagoon, Lazada, Shopee, Nene Chicken, Nerduit, Eggette Lab, BaWangaChaji dan Dissy.



Peminat berpeluang mendapatkan pelbagai goodie bags, voucher wang tunai, rebate vouchers, kupon makanan percuma, kupon aiskrim dan pelbagai lagi.


Antara barisan artis yang turut serta di realme Fanfest 2020 kali ini adalah l am NEETA,
SOG (Sekumpulan Orang Gila), Sufian Suhaimi , Floor88 , Tuju ft Loca ,Insomniacks ,Zyn & Yonnyboi , Sophia Liana dan Bunga







Selain Malaysia, realme juga berkomunikasi erat dengan pereka yang bergaya di China, Eropah, Jepun, Korea Selatan, dan Amerika Syarikat, dan akan membawa lebih banyak telefon pintar dan pelbagai lagi produk menarik yang akan mengejutkan pengguna.

Apa tunggu lagi jom terjah dan jangan lupa register link di bawah sebelum 27 Ogos untuk ke realme Fan Festival 2020. Terbaik!