Terkini | New

Marrybrown Memperkenalkan Menu S.O.S (SENSASI OHSEM SMOKEY) BBQ Yang Padu.

Kali ini kami ingin berkongsi kepada anda promosi menarik yang dinanti-nantikan di Marrybrown dengan dengan hidangan enak Sensasi Ohsem Smokey (S.O.S) BBQ Meals bermula dari 21 Ogos hingga 5 Oktober 2020. Memang padu dan korang patut cuba.



Sebagai Rangkaian Restoran Perkhidmatan Pantas tempatan No.1 di Malaysia, Marrybrown menawarkan kelazatan rasa manis dan smoky yang sempurna dengan sajian charcoal burger dan drumettes sedap.



Rakyat Malaysia boleh menikmati hidangan sensasi S.O.S BBQ Marrybrown dengan tiga kombo berbeza.



Menu baharu ini disediakan dengan pilihan S.O.S BBQ Burger combo meal atau S.O.S BBQ Drumette combo meal dimana kedua-dua pilihan ini dihidangkan besama Potato Wedges dan Onion Rings yang rangup.



Untuk peminat yang inginkan pengalaman keseluruhan, kombo ketiga adalah pilihan terbaik.

S.O.S BBQ Box yang disajikan dengan kombinasi S.O.S BBQ Burger, S.O.S BBQ Drumette, MB Crispy Chicken yang disukai ramai, dan Potato Wedges.



Sos yang disediakan menepati citarasa tempatan dengan gabungan rasa manis dan smoky  yang sesuai tanpa menjejaskan rasa hidangan keseluruhan atau meninggalkan rasa yang terlalu kuat. Sos ini pasti akan membuat semua peminat jatuh hati.



Apa yang menarik adalah charcoal bun yang berasaskan sos BBQ dan keunikan rasa drumettes yang padu. Harga bermula dari RM16.90, setiap hidangan kombo disajikan bersama air Coca-Cola tau.



Marrybrown kini mempunyai jutaan penggemar melalui lebih daripada 500 buah restoran di 16 buah negara dengan penyediaan standard yang tertinggi dalam kualiti, servis, dan kebersihan.

Apa tunggu lagi jom terjah ramai-ramai ke Marrybrown berdekatan dengan tempat anda semua.

Untuk maklumat lanjut mengenai Marrybrown, promosi dan perkhidmatan penghantaran,
Sila layari laman web dan sosial media mereka:

Facebook: MarrybrownMalaysia
Instagram: Marrybrownmy
Youtube: MarrybrownTV
Delivery: http://mbdelivery.com.my