Terkini | New

Anugerah Pemaju Hartanah Des Prix Infinitus Media ASEAN

Anugerah Pemaju Hartanah Des Prix Infinitus Media ASEAN mengesahkan lebih 50 gelaran penghargaan kepada pelbagai pemaju perniagaan yang bertanding untuk mendapatkan pengiktirafan dalam pelbagai kategori pada acara maya pertama mereka yang disiarkan secara langsung di Facebook.


Des Prix Infinitus Media ASEAN Property Developer Awards menarik lebih ramai para pemaju dari seluruh rantau untuk bersaing dalam suasana yang sihat, bertindak sebagai platform untuk pemaju untuk berhubung dan belajar antara satu sama lain dari segi kemajuan teknologi, idea dan strategi pemasaran.

“Des Prix Infinitus Media Anugerah Pemaju Properti ASEAN Gala Night bertujuan untuk memberikan pengiktirafan yang layak dimiliki oleh pemaju teratas di rantau ini, dan untuk meningkatkan kesedaran di antara negara-negara ASEAN untuk Malaysia,” kata Mr. Hagenz Choo, Pengarah Urusan Des Prix Infinitus Media.


"Kami sangat bangga kerana Des Prix Infinitus Media, sebuah syarikat Malaysia, telah mengambil inisiatif untuk melangkah maju untuk menjadi tuan rumah anugerah harta tanah yang akan menghubungkan Malaysia dengan negara-negara ASEAN yang lain dan meningkatkan ekonomi tempatan," kata Yang Berhormat Puan Hajah Zuraida Kamaruddin, Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan. 
Semasa proses pemilihan, pemajuan melalui prosedur menyeluruh dan komprehensif oleh para hakim panel Anugerah Pemaju Properti ASEAN; Arkitek Low Wei Choon, Pengetua di TA Square International, Ms. Stephanie Teong, Pengarah TA Square International dan Dr. Daniele Gambero, Pengasas Bersama & Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Syarikat REI, di mana mereka memilih mengenai pelbagai perkembangan dan projek .

"Penyerahan yang kami terima kali ini merupakan langkah besar dari penyerahan tahun lalu kerana setiap projek dan pengembangannya unik, dengan beberapa projek yang menarik perhatian kami. Ini memerlukan beberapa keputusan yang sukar tetapi setelah perbincangan yang panjang, kami berjaya membuat keputusan sebulat suara mengenai pemenang yang paling layak, ”kata salah seorang hakim.

Anugerah Pemaju Hartanah Des Prix Infinitus Media 2020 menetapkan untuk bertindak sebagai pengatur industri, mendorong para pemaju untuk menghasilkan bangunan berkualiti tinggi yang dapat bersaing dengan negara-negara jiran di rantau ini. 

Ini memastikan bahawa industri ini terus berkembang untuk memenuhi satu set standard kualiti yang terbaik, yang berfungsi sebagai penanda aras dalam industri harta tanah.

Malaysia menerajui inisiatif ini di antara negara-negara ASEAN, Des Prix Infinitus Media ASEAN Property Developer Awards 2020 akan menyaksikan lebih banyak pertumbuhan kemasukan dan pengembangan di rantau ini dalam beberapa tahun mendatang.


Tahniah kepada semua pemenang yang berjaya mendapatkan anugerah yang amat bermakna ini. 

Anda boleh menonton video penerima anugerah di sini https://fb.watch/4EZGQ3Ls9z/ .Untuk maklumat lebih lanjut, lawati https://aseanpropertydeveloperawards.com/.