Terkini | New

VIVO V21 SERIES SUPERDAY ROADSHOW

Exclusive promo, including V21 Series Open Sale deals, up for grabs from 5 May to 9 May 2021.

vivo memulakan roadshow vivo V21 Series Superday dan memberi penghargaan kepada peminat setianya dengan peluang untuk mendapatkan hadiah percuma dan peranti vivo eksklusif dengan harga diskaun. 

Roadshow bertempat di Plaza Low Yat dan pusat i-City Central dari 5 Mei - 9 Mei, 11:00 pagi hingga 9:00 malam dan 10:30 pagi hingga 10:00 malam.



Semasa roadshow, pelanggan boleh mengambil bahagian di setiap permainan roadshow untuk memenangi hadiah, dan membeli peranti vivo.



Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif vivo Malaysia, berkata, “Semasa kempen Superday Roadshow, kami sangat gembira dapat memberikan lebih banyak peluang kepada pengguna untuk menikmati produk kami dengan harga yang menarik. Perayaan Raya yang akan datang, adalah penting untuk memberi rakyat Malaysia peluang untuk memiliki peranti telefon pintar yang sesuai dengan gaya hidup digital mereka, dan yang paling penting, membolehkan mereka merakam momen yang tidak dapat dilupakan dengan orang yang mereka sayangi ketika mereka meraikan di rumah. "

 


Model V21 (8GB RAM + 128GB ROM), telefon pintar pertama di dunia yang dilengkapi kamera depan Optic Image Stabilizer (OIS) 44MP, dijual pada harga RM1,599, sementara V21e (8GB RAM + 128GB ROM) dijual pada harga RM1,299.

Rakyat Malaysia berpeluang menjadi yang pertama di negara ini yang membeli Siri vivo V21 baru semasa Jualan Terbuka Seri vivo V21 yang berlangsung pada 5 Mei 2021, jam 12:00.






Selama tempoh penjualan terbuka ini, pelanggan juga menerima hadiah eksklusif bernilai hingga RM360 ketika mereka membeli vivo V21 dan V21e. Dengan setiap pembelian siri V21 di roadshow, pelanggan juga akan menikmati tawaran tambahan yang merangkumi jaminan lanjutan 1 tahun dan perlindungan retak skrin 1 tahun.




Selain itu, 50 pelanggan pertama yang membeli vivo Wireless Sport Lite yang baru dilancarkan dapat memperolehnya dengan harga istimewa antara RM9 hingga RM59, iaitu rebat sehingga RM100. 


Pelanggan yang membeli mana-mana telefon pintar vivo berharga RM500 ke atas juga layak untuk mengambil bahagian dalam peraduan berputar dan menang "Hati Rapat, Raya Berkat" vivo untuk memenangi hadiah menarik bernilai RM 68,888.




V21 SERIES - Selfie Malam OIS, untuk Momen Terbaik Anda!

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai siri vivo V21 yang baru, kunjungi laman web rasmi vivo atau lihat Facebook dan Instagram vivo Malaysia.