Terkini | New

Pelancaran Samsung Galaxy S21 FE 5G

Ahli terbaharu keluarga Galaxy S21 menyampaikan ciri kegemaran peminat di samping rupa yang baru diperhalusi!

Selebriti yang hadir di Tiffin at The Yard

*Acara ini mematuhi SOP. Semua tetamu diberi vaksin dua kali, dan topeng ditanggalkan hanya semasa persembahan mereka di atas pentas. Tetamu hanya dibenarkan menanggalkan topeng mereka buat sementara waktu untuk tujuan foto *

Samsung Malaysia Electronics hari ini mengalu-alukan Galaxy S21 Fan Edition 5G baharu untuk menyertai siri Galaxy S. Galaxy S21 FE 5G ialah telefon pintar yang menempatkan ciri kegemaran peminat premium daripada Galaxy S21 dalam pakej yang lengkap untuk digunakan setiap hari sepenuhnya.



Antara aspek Galaxy S21 yang paling disukai yang digabungkan dengan Edisi Peminat (Fan Edition) ialah reka bentuk yang menarik perhatian, prestasi berkuasa, kamera pro-gred dan ekosistem yang lancar.

“Inovasi dan orang ramai telah lama menjadi tumpuan Samsung, dan kami memahami kesan inovasi mudah alih terhadap hubungan manusia,” kata Edward Han, Presiden Samsung Malaysia Electronics. “Kami kagum dengan sambutan menggalakkan daripada model FE terdahulu, termasuk Galaxy S20 FE tahun lepas, jadi kami akan berusaha sedaya upaya dengan Galaxy S21 FE untuk menghasilkan peranti yang seimbang dengan lebih banyak keupayaan premium sebagai satu cara untuk memberi penghargaan kepada peminat.”

 


Pengguna samsung ialah tulang belakang Fan Edition – bertanggungjawab untuk mengemudi arah dengan pendapat yang dihargai merentas kumpulan fokus, tinjauan global dan sesi maklum balas umum. samsung menghargai kepentingan memenuhi keperluan mereka dan dari sinilah inovasi bertaraf dunia dipenuhi dengan ciri kegemaran peminat untuk membentuk pakej telefon pintar yang benar-benar halus.


Luke Au, Head of Product Marketing, IT and Mobile Business, Samsung Malaysia Electronics

Edisi Peminat (FE - Fan Edition) adalah penting untuk membolehkan inisiatif dua (2) hala yang unik antara peminat dan perniagaan, menggunakan platform aktif untuk suara utama mempengaruhi secara langsung hasil sesuatu produk. seterusnya, mewujudkan persekitaran dinamik perkongsian berterusan dan menambah baik untuk memastikan setiap peranti serasi dengan kepelbagaian peminat Samsung di sekeliling.




Samsung komited terhadap maklum balas pengguna dan menyediakan pengalaman baharu untuk menangani keperluan mereka. Atas sebab inilah Samsung memperkenalkan Galaxy S21 FE kepada keluarga Siri Galaxy S. berbekalkan cipset berkuasa, paparan pintar, kamera gred pro dan banyak lagi, Galaxy S21 FE ialah inovasi epik terbaharu Samsung dengan kebanyakan ciri S21 yang paling ikonik dan digemari.



Samsung Malaysia berasa teruja untuk mengumumkan bahawa pengguna kini boleh membuat pra-pesanan Galaxy S21 FE 5G, bermula 6 Januari hingga 10 Januari 2022, melalui Samsung Experience Stores, Rakan Kongsi Sah Samsung dan Kedai Dalam Talian Samsung Malaysia. pilihan tukar beli dan terlebih dagangan akan disediakan juga, untuk maklumat lanjut, sila lawati: https://www.samsung.com/my/offer/mobile/trade-in/

Tawaran Harga.

Promosi Aksesori 
Dari 6 Januari hingga 28 Februari 2022, pelanggan akan menerima 30% DISKAUN aksesori terpilih dan 20%


Untuk maklumat lanjut tentang Galaxy S21 FE 5G, sila lawati: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-s21-5g/galaxy-s21-fe-5g/ atau http://samsungmobilepress.com







About Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung memberi inspirasi kepada dunia dan membentuk masa depan dengan idea dan teknologi transformatif. Syarikat itu mentakrifkan semula dunia TV, telefon pintar, peranti boleh pakai, tablet, peralatan digital, sistem rangkaian dan memori, sistem LSI, penyelesaian faundri dan LED. untuk berita terkini, sila lawati Bilik Berita Samsung di news.samsung.com.