Terkini | New

Berbuka Puasa Di Dalam Taman Bersama I'dahlia Corner

I'dahlia corner, buat pertama kalinya menganjurkan Buffet Buka puasa berkonsepkan dalam taman, bersesuaian dengan lokasi I'dahlia corner yang terletak di dalam kawasan kejiranan KLCC.
 

I'dahlia Corner yang dimiliki oleh Dahliati binti Aliruddin dan suaminya Muhammad Idham Bin Ismail mula bertapak di Persiaran Stonor sejak tujuh tahun yang lalu secara kecil-kecilan. Dikenali dengan keenakkan Sup tulang meletop di awal perniagaannya, kini I'dahlia Corner merupakan satu-satunya usahawan yang masih bertapak di kawasan tersebut.


Bersempena dengan kedatangan bulan Ramadan, I'dahlia Corner tidak ketinggalan untuk turut sama memeriahkan suasana Ramadan tahun ini dengan mengadakan Buffet Buka Puasa daiam taman di I'dahlia Meletop dengan menyediakan juadah-juadah popular yang sangat dekat di hati rakyat Malaysia.





Setelah dua tahun negara berdepan dengan pandemik gara-gara Covid 19, pada tahun ini, I'dahlia Corner membuka ruang bagi mereka yang ingin berbuka puasa di luar bersama rakan dan sanak saudara. Selain dari lokasi I'dahlia yang strategik iaitu di dalam kawasan kejiranan KLCC, keunikan Buka puasa dalam taman di I'dahlia Meletop adalah pengunjung dapat berbuka puasa dalam suasana yang santai dan selesa sambil dihiburkan dengan persembahan buskers. Kemudahan surau turut disediakan bagi memudahkan pengunjung menunaikan solat.





"I'dahlia Corner mahu mengimbau kenangan warga kota yang rindukan kampong halaman dengan menyediakan lebih dari 50 juadah ala-kampung setiap hari pada harga yang sangat berpatutan. Antara juadah yang menanti pengunjung adalah Nasi Lemak Stonor, Nasi Ayam Johor, Paru goreng berempah, Rendang Minang, Sup Tulang Meletop, Asam Pedas Ikan Pari, Sambal Tempe, Ayam Goreng Berempah dan bermacam lagi.mPengunjung turut berpeluang menikmati pemanis mulut seperti Pengat pisang, Pengat ubi, kuih muih Melayu, goreng-gorengan seperti pisang goreng, ubi goreng dan berbagai lagi" - kata Dahlia"




Buffet Ramadan Buka Puasa dalam taman di I'dahlia Meletop hanya berharga RM59 (Dewasa) dan RM29 (Warga Emas dan kanak2) dan akan bermula dari 5hb April 2022 sehingga 29hb April 2022 dari jam 6:30 petang hingga 10 malam.

Pengunjung digalakkan untuk membuat tempahan awal. Sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 0123526397 atau 0122585162.

Facebook : I'dahlia corner 
Instagram: https://www.instagram.com/idahlia.corner/