Terkini | New

IGC HOUSE Velocity 'LINKS OF MALAYSIA' (LOM) Sunway Velocity, Menanti Pengunjung Dengan Koleksi Pilihan Emas Terbaik.


IGC HOUSE Velocity 'LINKS OF MALAYSIA' (LOM) Sunway Velocity, Menanti pengunjung dengan koleksi pilihan emas terbaik sepanjang tahun 2022. Lokasi strategik serta kedudukan bilik pameran yang terletak bersebelahan dengan Sunway Velocity Mall dapat memudahkan orang ramai untuk berkunjung memilih koleksi emas yang menawan.



Links Of  Malaysia ( LOM )  menawarkan rangkaian barang Kemas Moden bergaya yang dicipta untuk lelaki dan wanita serta menawarkan pilihan emas dan charm menarik untuk dipilih para pengunjung. Links Of  Malaysia ( LOM ) bersedia untuk menjadi jenama tempatan yang ikonik dan mempunyai potensi untuk berkembang di peringkat antarabangsa.



Produk terbaru gelang tangan "Trisya" adalah alternatif yang menyeronokkan kepada charm konvensional yang pasti menjadi pilihan para pengunjung.


Permulaan rekaan pertama adalah charm yang berbentuk alat muzik tradisional 'The Gong'. Kemudian kami mempunyai 'Wau', 'Keris', 'Terompah Melaka', Stadium JDT', Manggis', 'Durian' dan reka bentuk yang menarik yang berkaitan dengan citarasa tempatan, tempat menarik, makanan dan juadah atau ringkasnya ikon, ' Saya sayang Malaysia'.

Pilihan charm yang berlainan menjadikan koleksi ini bertambah unik dan menawan tanpa mempunyai koleksi pilihan yang sama antara satu sama lain mengikut gaya si pemakai.





Selalunya lelaki diketepikan tetapi tidak bersama Links Of  Malaysia ( LOM ) . Kami mempunyai koleksi kulit dan emas yang di buat daripada silver menarik pada masa akan datang. Antara pilihan seperti butang baju kot majlis (Cufflings) dan butang baju melayu sempena Hari Raya akan datang dengan rekaan bentuk butiran ketulan emas


Apa yang menarik di Links Of  Malaysia ( LOM ) anda akan mendapat harga yang berpatutan dan menarik. Kami berbangga menggunakan pelbagai jenis logam halus daripada perak, 9k,14k,18k 22k dan 24k yang pastinya berkualiti dan elegan.


Antara koleksi pilihan yang sedia ada adalah termasuk loket, gelang dan cincin yang boleh diperibadikan dengan gaya anda. Anda akan mendapat koleksi terbaik dan ukiran adalah PERCUMA.


Jenama koleksi-koleksi emas adalah koleksi dari NayliB Jewels , salah satu jenama barang kemas tempatan yang pasti menjadi pilihan elegen untuk anda. Sesuai di pakai ketika hari lebaran nanti.


Perkhidmatan tambahan kami termasuk charm buatan sendiri, tukar beli, beli dan jual jongkong emas. Bersama dengan visi pengasas kami Datin Ras Ali dan menjadi penyokong kuat kelestarian,

kami merancang untuk mengadakan bengkel juga untuk mendidik orang lain dalam 'kemampanan dalam industri emas dan barang kemas. Turut hadir bersama adalah Dr Fatma (China), Dr Neda (Iran), Datin Ras Ali (Pengasas LOM), Dr Betania (Indonesia), Dr Norsaidatul (Presiden DEWI), Siti Mariam (Philippines) dan Datin Sharon (Malaysia).




Anda semua di jempu untuk mengunjungi Links Of  Malaysia ( LOM ) untuk mendapatkan koleksi- koleksi emas yang terbaik di Links Of  Malaysia ( LOM ). 

Kunjungilah bersama keluarga dan rakan anda kerana terdapat banyak produk promosi menanti semua.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi layari laman web dan laman sosial mereka untuk melihat sendiri koleksi-koleksi produk mereka di:

Links Of Malaysia : www.igchouse.com
Instagram: @LinksOfMalaysia
Tel  : +603 9226 3108

NayliBJewels
Facebook : NayliBJewels
Instagram : @NayliBJewels