Terkini | New

Ramadam Buffet Zebra Square Kuala Lumpur Dan Grand Pacific Ballroom, Evolve Concept Mall


Zebra Square Kuala Lumpur dan Grand Pacific Ballroom Evolve Concept Mall menyambut Ramadhan 2022 dengan pelbagai pilihan masakan Malaysia yang menarik. Semarakkan semangat Ramadhan bersama keluarga, rakan anda dan raikan kegembiraan bulan yang mulia bermula dari 7 April hingga 30 April 2022


Kini Zebra Square Kuala Lumpur dan Grand Pacific Ballroom, Evolve Concept Mall dengan kapasiti tempat duduk 300 hingga 400 sehari menawarkan suasana yang sempurna berbuka puasa untuk ramadan yang mulia bagi pada tahun ini.


Hidangan Bufet yang disediakan oleh Chef Eksekutif Mohamed Muzaffar dan pasukan yang berdedikasi menganjurkan konsep buffet iftar kali ini akan menyajikan masakan tempatan yang menarik, hidangan barat yang lazat serta gerai khas di mana Chef melakukan aksi gastronomi di hadapan pengunjung.


Kemuncak Bufet adalah Kambing Bakar kami yang diperap dengan enak yang sesuai untuk jamuan Ramadhan setiap hari. Selain daripada kambing panggang, Buffet iftar menampilkan Makanan Tradisional Asli Kampung seperti Daging Gulai Utara yang lembut, Ikan Masin Nenas, Ikan Bakar, Ayam Palembang, Kerabu Perut, dan Lempeng Kelapa dan Sambal Bilis.




Suasana Tradisional "Kampung" yang kami hiasi buat pengunjung bersama semua lebih 50 jenis kuih Melayu dan Nyonya Tradisional termasuklah aneka Puding, Kek, dan pilihan Minuman menyegarkan sepanjang Ramadan.





Setiap tempat menawarkan rarga yang berbeza dengan promosi. Zebra Square KL menawarkan Harga RM125 bersih (Dewasa) dan RM55 (Kanak-kanak/Warga Emas) manakala Grand Pacific Ballroom, Evolve Concept Mall menawarkan harga RM92 bersih (Dewasa) dan RM45 (Kanak-kanak / Warga Emas).


Promosi Early Bird dalam talian dari 1 Mac hingga 31 Mac 2022 menawarkan beli 5 tempat duduk dengan percuma 1 tempat duduk dan sehingga 50. 

Venue kami yang direka untuk memberikan kemudahan dan keselesaan maksimum untuk setiap majlis bagi memenuhi keperluan yang semakin meningkat bagi sebuah Venue yang baru dan ideal terletak di kawasan bandar bersepadu yang dinamik (Kuala Lumpur & Subang-Shah Alam-Petaling Jaya)


Zebra Square Kuala Lumpur dan Grand Pacific Ballroom Evolve Concept Mall bersedia untuk menjadi tempat riadah dengan menawarkan tempat yang ideal untuk sebarang acara kerjasama sama ada perkahwinan, atau majlis-majlis koporat.

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan anda boleh layari laman web dan laman sosial mereka di : 
Tel : 0175707039 (Syafiq) / 0172516315 (Kay)