Terkini | New

Queen Of The Night' Datuk Seri Siti Nurhaliza khas untuk anak-anak yatim Di Royale Chulan KL

Queen Of The Night' Datuk Seri Siti Nurhaliza khas untuk anak-anak yatim Di Royale Chulan KL


Penyanyi nombor satu negara yang juga ratu pop, Datuk Seri Siti Nurhaliza bakal mengadakan sebuah persembahan istimewa pada 6 Ogos ini dan menariknya, malam yang tersebut bakal dikongsi dalam ruang penuh istimewa bersama anak-anak yatim dan golongan B40.

Bertemakan Datuk Seri Siti Nurhaliza: Queen Of The Night, malam istimewa tersebut akan diadakan pada pukul 8 malam di Hotel Royale Chulan, Jalan Conlay, Kuala Lumpur. Persembahan dengan durasi 90 minit tersebut dibawakan oleh B De Paris.

Siti yang akan mempersembahkan 15 buah lagu popularnya berkata, malam Queen Of The Night adalah konsert yang mempunyai kelainan, kerana ia khusus untuk anak-anak yatim dan mereka yang kurang bernasib baik.


"Ramai peminat saya datang daripada golongan masyarakat berpendapatan rendah. Saya amat berbesar hati untuk menyanyikan lagu-lagu kegemaran mereka pada malam yang sangat istimewa ini," kata Siti pada majlis pelancaran konsert itu di Dulang Lounge, Tower 2, Menara Berkembar Petronas , KLCC, Jalan Ampang pada 22 Jun lalu.


Presiden Yayasan Metamorphosis, Ybhg Razalif Mohamad Zain berkata, bahawa mereka terus terfikir dan mencadangkan Datuk Seri Siti Nurhaliza apabila Yayasannya dan pihak penganjur iaitu, B De Paris memutuskan untuk mengadakan konsert tersebut.


"Beliau adalah penghibur nombor satu, disayangi dan dihormati oleh rakyat Malaysia dari semua lapisan masyarakat. Dan untuk anak-anak yatim dan golongan B40, , bertemu Siti adalah impian menjadi kenyataan," katanya. Razalif menambah, 450 tempat duduk dalam pameran makan malam itu telah dibeli oleh yayasannya khas untuk keluarga yang kurang berkemampuan.


"Kami juga telah menyediakan pengangkutan untuk tetamu dalam bentuk bas ke tempat itu,” ujar Razalif . Siti berkata, dia akan diiringi lima pemuzik dan Aubrey Suwito akan berkhidmat sebagai pengarah muzik.