Terkini | New

QSR TRADING MEMPERKENALKAN PRODUK TERBARU DAPUR AYAMAS SANTAN

QSR TRADING MEMPERKENALKAN PRODUK TERBARU DAPUR AYAMAS SANTAN
TERBARU KUALITI PREMIUM RAK YANG MANTAP

QSR Trading Sdn Bhd (QSRT) telah memperkenalkan santan baharu mereka ‘Ayamas Kitchen Santan’ di bawah jenama ambien Ayamas Kitchen. QSR Trading Sdn Bhd (QSRT), adalah anak syarikat QSR Brands, pengendali KFC dan Pizza Hut di Malaysia.


“‘Santan’, perkataan Melayu untuk santan, tidak diragukan lagi merupakan makanan ruji utama kebanyakan hidangan rakyat Malaysia , lebih-lebih lagi pada bulan Ramadan dan Hari Raya. Matlamat kami adalah untuk meningkatkan kehadiran kami di semua pasar raya utama menjelang suku 4 tahun ini, memudahkan pengguna kami untuk dapatkan bekalan santan mereka pada kualiti tertinggi” kata Chan Chong Thye, Pengurus Besar, QSR Trading Sdn Bhd.


“Dengan slogan “Fresh & Delicious’, The Ayamas Kitchen Santan dihasilkan melalui Ultra HighSuhu (UHT) menyebabkan tiada keperluan pengawet. Ia mempunyai 20% kandungan lemak, dan didatangkan dengan rasa yang unik dan asli, menjadikannya sesuai untuk pelbagai jenis masakan Malaysia. sebagai tambahan, produk tersebut adalah makanan bebas kolesterol tanpa asid lemak trans, serta sangat mudah dari segi penyimpanan. Paling penting, produk itu mendapat status Halal yang terkenal daripada Majelis Ulamak Indonesia (MUI), yang merupakan badan pensijilan Halal asing yang diiktiraf oleh JAKIM.

santan boleh didapati dalam pek 200ml dengan harga disyorkan RM2.90 setiap satu, dan juga dijual dalam karton 24 pek. Ia akan tersedia di rak di pasar raya besar & pasar raya utama (di Semenanjung Malaysia) serta platform E-Dagang dalam talian mulai 15 Oktober 2022 dan seterusnya. 

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati tapak web QSRT di www.qsrtrading.com.my atau www.qsrtmart.com.my.