Terkini | New

MURSYID ALHARAMAIN TRAVEL & TOURS KINI MEMBUKA PELBAGAI DESTINASI BARU.

MURSYID ALHARAMAIN TRAVEL & TOURS KINI MEMBUKA PELBAGAI DESTINASI BARU.



Mursyid Alharamain Travel & Tours sebagai agensi pelancongan muslim terpercaya yang menawarkan beberapa perkhidmatan antaranya UMRAH RAHMAH , badal haji , aqiqah , qurban serta pelbagai destinasi PELANCONGAN LUAR NEGARA melancarkan promosi risalah terbaru kepada semua.



Mursyid Alharamain Travel & Tours adalah syarikat pelancongan berlesen penuh dengan pengalaman lebih 10 tahun dan telah membawa berpuluh ribu jemaah dan pelancong dari dalam Malaysia serta warga Singapura dan Brunei.



Pakej pelancongan ke luar negara yang kian bertambah destinasi dari hari ke hari juga menandakan satu kejayaan buat syarikat ini yang terus utuh berdiri pada era pasca - covid.

Antara destinasi Pakej Pelancongan Muslim yang ditawarkan adalah trip ke Korea , Turki , Balkan , Switzerland & Itali , Spain & Morocco , Eropah Barat , Eropah Timur , Dubai , Uzbekistan , Hatyai dan Indonesia.



Menawarkan percutian yang selesa , menitikberatkan penjagaan solat serta menyediakan makanan halal buat pelancong muslim agar tidak ragu - ragu dan ini semua anda dapatkan pada HARGA KOMPETITIF antara pilihan pelancong yang ingin mengembara ke luar negara.

Bagi " best selling " trip Pakej Pelancongan Luar Negara di Mursyid Alharamain Travel & Tours pula adalah trip South Korea yang kini menjadi tumpuan kerana tempat lawatan yang menarik , penerbangan premium MAS , fullboard ( breakfast / lunch / dinner ) termasuk tipping pada harga serendah RM3,999 sahaja.





Manakala trip ke Turkiye menduduki tempat kedua " best selling " trip dengan menampilkan ciri istimewa seperti percuma private Bosphorus Cruise , hotel 4-5 bintang , fullboard ( breakfast / lunch / dinner ) pada harga RM4,990 sahaja.




Mursyid Alharamain Travel & Tours juga meneroka peluang baru dengan menyediakan perkhidmatan sewa kereta bersama pemandu @ CHAUFFEUR SERVICE yang meliputi destinasi seluruh Semenanjung Malaysia serta trip ke Selatan Thailand ( Satun / Hatyai / Songkhla ) pada harga serendah RM366 seorang dengan menaiki kenderaan selesa bersama pemandu serta diberikan hotel percuma.




Mursyid Alharamain Travel & Tours juga mempromosikan pakej pelancongan melalui laman web, media sosial dan dalam talian  whatsapp.




Anda juga boleh mengunjungi ibu pejabat di alamat : MURSYID ALHARAMAIN TRAVEL & TOURS , 19 , GROUND FLOOR , BLOCK 2 , JALAN TINJU 13/50 , WORLDWIDE BUSINESS PARK , 40100 SEKSYEN 13 , SHAH ALAM , SELANGOR.

Bagi yang berminat untuk menyertai pakej pelancongan , boleh menghubungi mana - mana pegawai jualan untuk maklumat lanjut.

sila hubungi : 
En.Muhammad Zulfadli 
Cik Nur Fariza Zulkafly 
salesteam@mursyidalharamain.com 
Tel : 011-13139007