Terkini | New

Pelancaran Kempen Nu Prep "Ini Barulah Tongkat Ali" Memasuki Pasaran Tiktok

Pelancaran Kempen Nu Prep "Ini Barulah Tongkat Ali" Memasuki Pasaran Tiktok

Nu Prep memasuki pasaran Tiktok bersama rakan kolaborasi Kokom, Xamble dan Raffelinna bagi menguatkan pasaran digital terkini.


Perlancaran Kempen "Ini Barulah Tongkat Ali" Nu Prep dengan rasminya, memasuki pasaran Tiktok selepas mengkaji dengan teliti, dan melihat market trend sekarang yang boleh dikatakan hampir kesemua niche bisnes mula fokus di platform baru dan mengikuti current trend dunia digital Tiktok. 


"Nu Prep ini telah berada dipasaran sejak tahun 2007 dan ini merupakan tahun ke16 Nu Prep tetapi kami juga tidak mahu ketinggalan untuk terus mendapat akses kepada pengguna Nu Prep. Sebelum ini dan sekarang, kita masih mengutamakan produk Nu Prep di physical outlet seperti farmasi, Guardian & Wellness centre, jadi ini adalah salah satu channel terbaru yang Nu Prep perkenalkan iaitu di Tiktok", ujar PN HALIZA, CEO Of Biotropics Berhad


Alhamdulillah sepanjang 16 tahun Nu Prep dalam pasaran, ia telah memberi manfaat kepada ribuan pengguna diluar sana terutamanya lelaki. Selalunya di pasaran kita dapat tengok lambakan produk kesihatan dan kecantikan wanita pelbagai jenis dengan kebaikan yang tersendiri. Jadi, kami di Biotropics terpanggil untuk keluarkan satu produk lelaki yang selamat dengan menggunakan bahan tradisional iaitu Tongkat Ali yang terbukti dapat memberi 1001 kebaikan kepada mereka yang mengamalnya.



Produk ini ialah telah mendapat kelulusan & mematuhi garis panduan produk & pensijilan dari FDA Center for Food Safety & Applied Nutrition, Europe yang membuktikan produk ini selamat untuk dimakan.



Paling membanggakan, Nu Prep merupakan salah satu produk yang mempunyai Physta dimana ia terbukti berkesan dalam membantu meningkatkan tenaga lelaki dan untuk membuktikan kenyataan ini, kami telah melakukan kajian ke atas 14 orang manusia. Nu Prep, bahan nya 100% Tongkat Ali original yang diambil di hutan oleh orang Asli.



Disebabkan kelebihan yang ada dalam Nu Prep inilah, kami melancarkan kempen " Ini Barulah Tongkat Ali" untuk kita sampaikan mesej kepada luar sana, jika mencari produk yang berasaskan Tongkat Ali, Nu Prep adalah pilihan yang terbaik. Kita tidak menjatuhkan mana-mana jenama luar sana, tetapi dari kajian yang kita buat dan pengiktirafan yang kita dapat, Nu Prep Physta inilah satu-satunya supplement Tongkat Ali yang 100% standardize dan proven dengan clinical study & research.


NU-PREP PHYSTA mengandungi ekstrak Tongkat Ali yang dipatenkan dengan nama Physta®. Ekstrak ini telah melalui ujian klinikal dan terbukti selamat serta berkesan. Physta® adalah ekstrak Eurycoma Longifolia yang telah diakui sebagai kaedah terbaik untuk mengekstrak nutrien dari herba ini. NU-PREP PHYSTA mengandungi 100% dari Tongkat Ali sahaja tanpa sebarang campuran bahan lain yang mungkin boleh membahayakan pengguna. Ini bermakna anda mendapat manfaat sepenuhnya dari kekuatan dan khasiat asli Tongkat Ali dalam setiap kapsul NU-PREP PHYSTA, memberikan  keberkesanan yang tidak terjejas.



Jika sebelum ini, Nu Prep hanya boleh didapati di farmasi, Guardian, Watson & Wellness Centre tapi secara rasminya mulai hari ini Nu Prep juga boleh didapati di Tiktok. Jadi saya dengan berbesar hati ingin menjemput mereka yang ingin menjana pendapatan bersama Nu Prep sehingga 20% untung tanpa sebarang MODAL kerana kami telah menyediakan 300 sample PERCUMA kepada mereka yang berminat untuk menjadi Affiliate Nu Prep.



Matlamat kami disini semestinya untuk menghasilkan rangkaian produk Tongkat Ali yang selamat, original dan berkualiti kepada pengguna Tongkat Ali diluar sana. InshaAllah ini adalah harinya yang bersejarah untuk kami meluaskan lagi empayar Tongkat Ali.

Untuk maklumat lanjut sila layari laman web dan laman sosial mereka di :


CUSTOMER HOTLINE : 1-800-22-2012
info@biotropicsmalaysia.com
https://shop.biotropicsmalaysia.com