Terkini | New

Pameran roadshow pertama OPPO F9 bersama tetamu khas Khai Bahar dan Syafiq Kyle

Pameran roadshow pertama OPPO F9 bersama tetamu khas Khai Bahar dan Syafiq Kyle berlangsung di Orange Concourse, Sunway Pyramid.


OPPO Malaysia baru-baru ini melancarkan OPPO F9 yang baru, produk terbaru F-series, dengan harga RM1,399. 
Untuk menandakan kedatangan F9, Roadshow jualan pertama di Sunway Pyramid Mall, Selangor pada 30 Ogos 2018 (Khamis). 

Rakan kongsi telekomunikasi OPPO, Digi juga akan mengumumkan pelan telefon "DP160" untuk pengguna untuk mendapatkan pakej pada OPPO F9 bermula dari serendah RM1. Bukan itu sahaja, dua artis tempatan Khai Bahar dan pelakon Syafiq Kyle yang semakin popular juga akan menjadi penampilan istimewa pada pameran jalan sulung OPPO F9.







Kedua-dua penampilan Khai Bahar dan pelakon Syafiq Kyle pada majlis itu merangkumi usaha OPPO untuk peranti yang bertenaga dan berbeza, yang dicapai melalui F9 terkini. 

Kedua-dua mereka akan berkongsi pengalaman mereka menggunakan OPPO F9 terkini semasa roadshow & akan memperkenalkan, memperlihatkan baru dan A.I dua kamera belakang yang dipertingkatkan dalam F9 terkini dan juga VOOC Fast Charge. 




Harga pada RM1,399, OPPO F9 kini boleh didapati di semua kedai konsep OPPO, Laman Web Rasmi OPPO dan semua kedai jualan rasmi OPPO di seluruh Malaysia. 






Pengguna juga boleh melawat tapak rakan OPPO online seperti Lazada, 11street dan Shopee atau pergi ke kedai-kedai OPPO telco-partners (Digi, Maxis dan Celcom) dan kedai-kedai rakan kongsi kedai OPPO, Senheng dan SenQ untuk membeli F9 .

Untuk maklumat lanjut, sila rujuk laman web rasmi OPPO dan Facebook:

Laman web rasmi OPPO: