Terkini | New

Derma Amal Sempena Sambutan Hari Lahir Dr Zyro Wong

Derma Amal Sempena Sambutan Hari Lahir Dr Zyro Wong yang meriah.




Kali ini kami sempat menghadiri pesta ulang tahun di Rock Bottom Kitchen & Bar di Desa Park City Sempena Sambutan Hari Lahir Dr Zyro Wong Selebriti Influencer media sosial , Dr Zyro Wong menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 28 dengan tema "Bewitched Night" sempena tahun ini.











Kebanyakan para tetamu yang hadir turut berpakaian "Witches and Wizards" untuk berkongsi kegembiraan dan mengambil bahagian dalam sumbangan amal yang bermakna ini. 

Apa yang menariknya penggunjung bukannya memberi hadiah hari lahir tetapi memberi sumbangan amal  
pada hari lahirnya untuk PEKA (Pertubuhan Pelindung Khazanah Alam Malaysia) , Kiwanis Club Bangsar, bantuan kanak-kanak Sindrom Down, kanak-kanak kurang bernasib baik dan pemeliharaan alam sekitar.






Menurut Dr Zyro, tema ini bermakna lebih lagi dari selain merayakan ulang tahunnya, tetapi mewujudkan ke arah sumbangan amal yang lebih baik dan harmoni untuk semua. 

Sumbangan amal membolehkan semua orang untuk berbakti, berkongsi dan menyumbang untuk meningkatkan dana yang bermakna untuk badan amal tersebut. Dr Zyro berjalan mengelilingi pesta ulang tahunnya dengan kotak untuk mendapatkan sumbangan dari semua tetamunya





*Sumbangan sebanyak RM1,800 ke Kiwanis International Bangsar Club

*Sumbangan RM1,800 kepada Pertubuhan Pelindung Khazanah Alam (PEKA)

Para tetamu parti selebriti yang telah menghadiri majlis sambutan hari lahir Dr Zyro termasuk Amber Chia, Happy Polla, Prof. Coco Alex, Han Xiiao Aii dan Le'win Pee yang membuat cabutan bertuah pada sumbangan amal dan majlis yang meriah ini.





Acara ini mempamerkan kostum dan persembahan hebat. 
Semua tetamu berjalan dengan beg goodies hebat yang dipenuhi dengan produk kecantikan dan baucar yang menarik. 

Pelbagai penaja yang hebatt termasuk Rock Bottom Desa Park City sebagai Tempat Rasmi & Presenter, VulPini.My - Penyelesaian Penjagaan Kulit Rasmi, Nulnu - Resimen Gaya Hidup Rasmi, Kostum Rama-rama Tulen - Pereka Kostum Rasmi, Dontessa - Pegawai Rasmi, Reka Bentuk Design TWC & Penjenamaan, GoodSign - Pencetak Rasmi, Alphotos - Jurugambar Rasmi, Elaine Leong & Phelina - MUA Rasmi. Rakan-rakan gabungan termasuk Fei Crab, Empro, Shell Out, Muzium Jade, Boutiquinn, Sompoton Spa, Lips & Co, Twenty Two dan Silkscreen Trading.

Penghargaan kepada Rock Bottom Desa Park City sebagai Tempat Rasmi  dan token penghargaan kepada Joyce dari VulPini.My sebagai Penyelesaian Penjagaan Kulit Rasmi







Dr Zyro bergambar bersama tetamu dan pasukannya yang berjaya menjadi satu kenangan untuk semua tetamu.







 Sumbangan amal termasuk Dr Zyro Wong telah mengumpulkan kutipan sebanyak RM2,800  dan ditambah kepada RM3,600 untuk membuat perayaan ulang tahunnya yang bermakna untuknya dan semua tetamunya.

#zyroBewitched #rockbottomdesaparkcity #zyrocharitybirth #vulpiniMY 

@ Rock Bottom Desa Park City