Terkini | New

Ogawa Melancarkan Master Drive Plus AI

OGAWA Mencipta Pengalaman Urutan Terhebat yang Menggabungkan Teknologi Maju dengan Inovasi Kepintaran Manusia.




Master Drive Plus membuat kemunculan pertama di Malaysia yang menampilkan terapeutik sistem dengan kecerdasan buatan (Al).





OGAWA  melancarkan Master Drive Plus, pengalaman urut terunggul yang menggabungkan terbaik holistik terapi dengan teknologi terkini yang dapat anda lihat, inovasi yang dapat anda rasai, sehingga membuat anda merasa tenang dari hujung rambut hingga ke ujung kaki.










Kerusi urut  berinovasi tinggi yang dikuasakan oleh mikroprosesor terbaharu M.5 Gen yang berprestasi tinggi dan dilengkapi dengan roller termal 4D, mempunyai 8 set sensor yang datang dengan alat kawalan tangan dikenali sebagai Tracker Kesihatan.

Kombinasi teknologi unik ini bertujuan untuk mengesan dan mengenalpasti kelesuan dan titik akutekanan di bahagian atas dan bawah badan. Data dari maklumat berkenaan kemudian disalurkan ke dalam mikropemproses untuk dianalisis. la kemudianya akan menyenaraikan urutan program yang disyorkan mengikut kesesuaian individu berkenaan menggunakan AI Training Automated Analytics.





Master Drive Plus Al mempunyai 23 sesi urutan yang telah diprogramkan dengan lebih kurang 500 kombinasi urutan peribadi untuk memenuhi keperluan seseorang individu mengikut keadaannya.

Tidak kira sama ada anda mengalami kelesuan selepas tamat mengembara, bersukan, bekerja di pejabat, membeli-belah atau terlalu lama menghadap telefon, anda kini dapat merasai pengalaman dari program yang khusus sesuai dengan kehendak  anda untuk mengurangi tekanan simptom, meningkatkan peredaran darah, melegakan muscle yang tegang dan mengalami ketenangan yang belum pernah anda rasai sebelumnya.



Selain itu, dengan adanya pembantu maya AI, anda boleh mendapatkan maklumat mengenai cuaca ramalan atau keadaan jalan raya dengan hanya menggunakan suara arahan tanpa perlu meninggalkan keselesaan yang diberikan oleh Master Drive Plus Al. 


Master Drive Plus menampilkan reka bentuk yang anggun dan bergaya disertakan dengan kemasan dan hasil seni pertukangan yang halus, yang pasti dapat menyerikan lagi suasana rumah sementara merangsang deria seseorang.



Datang bersama muzik ambien penampilan mood terapi cahaya dan alat kawalan M-Drive Navigator yang terunggul serta sentuh skrin sentuh 7 inci OS 2.0, kerusi urut itu telah meningkatkan dimensi pengalaman urutan ke tahap yang lebih tinggi dalam industri kelengkapan kesihatan di rumah. 

Master Drive Plus Al turut dilengkapi dengan pembesar suara Harman Kardon yang mewah, premium audio jenama selama lebih dari 60 tahun, yang mewujudkan pengalaman menakjubkan audio.








Datang dengan pilihan warna Fox Red, Espresso serta Graphite, Master Drive Plus kini boleh didapati di kedai-kedal OGAWA di seluruh negara pada harga RM 21,999.



Manakala Moster Drive Plus Al didatangkan dalam tiga warna laitu Urban Khaki dengan Panel Woodgrain, Hitam dan Kelabu, dan sedia untuk ditempah di semua kedai pada harga RM 28,999 Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan terkini mengenal OGAWA World Bhd.

 sila layari laman web dan ikuti kami di Facebook atau Instagram rasmi kami di @OgawaMalaysia

https://www.ogawaworld.net/my/en/