Terkini | New

Ustaz Azadan Rabbani Duta Jus Kurma Dari Najya Beauty

Majlis memperkenalkan produk terbaru
Jus Kurma Gold dari Azadan Rabbani dengan kerjasama dari Najya Beauty. Pelancaran Jus Kurma Gold bersama dengan kanak-kanak Tahfis, Kundang Sungai Buloh.


Duta produk Jus Kurma Najya Beauty Ustaz Azadan Rabbani menerima kerjasama dari Pengasas Najya Beauty, Dato' Rohana dengan ikhlasnya bagi mempromosi minuman sunnah iaitu Jus Kurma.


Setiap tahun memasang impian untuk menghasilkan jus kurma kerana Jus kurma pernah laris satu ketika dulu dan tidak masa kini. Masyarakat sekarang banyak memikirkan makanan-makanan sunnah.

Aspek pemakanan amatlah penting sekiranya pemakanan sunnah kurang diamalkan, jiwa kita akan mudah diganggu oleh anasir-anasir yang tidak baik. 

Sekiranya kita mengamalkan pemakanan sunnah, suatu amalan seperti yang dijanjikan oleh Allah s.w.t dan juga merupakan makanan-makanan syurga. Sedikit ia juga akan membantu hati, jiwa dan akal kita menerima perkara-perkara yang positif menolak perkara-perkara yang negatif.

Ramuan Jus Kurma ini tidak menggunakan gula biasa dan 100% buah kurma asli serta gula perang. Sebelum bulan ramadhan syarikat akan mengeluarkan 2 perisa iaitu perasa asli (boleh terus minum) dan perasa koko atau krimer bagi pengguna yang menghidapi masalah gastrik.

Anda boleh dapatkan Jus Kurma Gold Azadan Rabbani Najya Beauty dengan harga RM7.90 sebotol di agen-agen yang sah atau info lanjut di facebook Najya Beauty

Selain itu juga Najya Beauty juga menjual produk kesihatan dan kecantikan seperti Slimming Beauty yang terdiri daripada Losyen Slimming, Minuman Slimming dan Scrub Slimming.