Terkini | New

Keunikan Pangkor kopitiam Pulau Pangkor

Pengembaraan kami ke negeri Perak #Traveloguemalaysia bersama Borakkita.com dengan kerjasama Tourism Perak menjelajah destinasi Pulau Pangkor. Perjalanan kami ke Pulau Pangkor dengan pantai yang indah dan pelbagai aktiviti riadah di sana. 

Peluang yang ada ini kami kongsikan bersama anda dengan menjelajah serta meneroka tempat-tempat menarik yang boleh anda dilawati.


Sekalung penghargaan tahniah kepada @Majlisperbandaranmanjung dan@Tourismperak kerana menjemput kami datang memeriahkan lagi Pulau Pangkor.
Perjalanan mengambil masa sekitar 4 jam menaiki bas dari TBS terminal kuala lumpur menuju ke hentian bas Lumut daerah Manjung, Perak. 

Perjalanan ke Jeti Marina pula kami di sambut oleh Mama Jamilah Hasil Laut. Jika di Jeti Lumut perjalan menaiki feri agak lama sedikit berbanding di Jeti Marina.













Kami di sambut oleh pegawai dari Majlis Perbandaran Manjung menaiki bot laju. Perjalanan kami dari Marina jetty menuju ke Pulau Pangkor yang mengambil masa 5 minit. Jika menaiki ferry 10 minit dengan harga sekitar rm14. 




Setelah tiba di Pulau pangkor kami menikmati hidangan istimewa di @Pangkorkopitiam cuma bersebelah sahaja dengan Jeti Pulau Pangkor. Pelbagai pilihan menarik dan harga yang memuaskan untuk anda nikmati dan kunjungi jika ke sini.


Pangkor kopitiam
Restaurant No. 5, Jetty Complex Pangkor Island, 32300 Pangkor Island, Perak, West Malaysia
10.30am to 10.30pm
Facebook https://www.facebook.com/pangkorkopitiam/

Instagram @pangkorkopitiam


Ikuti perkembangan trip ini dengan mengikuti hashtag #TraveloguePulau . Terima kasih buat para sponsors Perodua Malaysia, Canon Malaysia, 888TeaCoffee, Desa Alam Batek, Mama Mia Skin, Mod Gear kerana telah menaja travelogue trip 5H4M ini.

#traveloguemalaysia #travelogueisland#pangkor #tourismperak #mpm#puteribayu #kejoragarden #dkampung#rrkn #casuarina #pasirsalakecoresort#modgear #mamamiaskin#desaalambatek #888teacoffee#myperodua #canonmalaysia#travelwithcanon #eosM6 #eos80d #80d#dboystudio #Travelblogger #Malaysia#bloggermalaysia #bloggerMy#malaysianlifestyleblogger #jjcm #Travel